maandag 11 februari 2013

Ontmoeting met Noor! Design

Wat Facebook al niet voor je kan doen! Na 2 weken op facebook hebben we al hele leuke contacten gelegd en een daarvan is met Jolanda van Noor!design.

Afgelopen donderdag 7 februari hebben we samen gekeken wat we voor elkaar kunnen betekenen en dat gaan we nu komende tijd verder uitwerken.

We gaan samen hele leuke dingen maken, wat een creatieve ideeen heeft ze!

Voor de komende beurs in maart hebben we nog een afspraak waar we nog meer leuke dingen gaan maken en uitwerken.


Ze heeft een hele tas met leuke kraft artikelen van ons meegekregen zoals de krafttasjes met venster, de kraft zakjes, de bruine witte en zwarte labels,  masking tape, theezakjes ect en het noor!design team gaan voor ons mooie voorbeelden maken voor op ons mood-board op de stand! Daar zijn we heel erg blij mee! Voor meer informatie over de mooie creaties van Noor!design kun je kijken op hun blog: http://noortje-design.blogspot.nl/

Tegelijkertijd hebben we al een tijd contact met Tiets. Omdat de club van Tiets een clubdag heeft in April hebben we de leuke tasjes gesponserd waarin ze leuke dingen kunnne weggeven aan de leden die die dag komen! Ook Tiets heeft al heel veel mooie dingen van onze bruine kraft artikelen en heeft al heel wat leden naar onze kimya site toe gebracht, super bedankt!

Voor alle mooie dingen van Tiets kunt u ook naar haar blog toe http://cardsbytiets.blogspot.nl/

We houden u op de hoogte van de mooie dingen die de dames voor ons maken! en over de leuke samenwerking tussen Noor!design, kimya en Tiets.

12 opmerkingen:

  1. Wat superleuk zeg, zal zorgen dat ik meteen lid word van jullie blog. Ik ben een creatieve vriendin van Tiets
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het team en ikke hebben er zin in hoor en kunnen niet wachten op in maart te komen freubelen en shoppen bij jullie!! Bedankt voor dit leuke berichtje en we gaan er wat moois van maken!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk je blogpost! De Noor meisjes zijn al heel druk met je produkten hoor, dus ik laat snel heel veel moois zien.

    groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de clubdag van Tiets!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey..wat een leuk bericht !!
    Ik ben idd al druk aan de gang !!
    De Noor!dames zijn volgens mij allemaal dol op jullie spulletjes dus dat gaat vast goed komen !
    Ik denk dat we straks een hele gezellige dag hebben...!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om dit te lezen!
    Kijk ernaar uit om je te ontmoeten Krista en je mooie winkel te bezichtigen!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meis
    ik kan niet wachten op de clubdag hoor van tiets
    en jolanda heeft ook super mooie spullen, je wordt er hebberig van
    die zakjes en enveloppe heb ik toen meteen extra van genomen, zo mooi allemaal, en wat een gave combi tussen jullie 3 en
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk voor jullie, Daar kunnen jullie natuurlijk wel wat leuks allemaal van maken. Ik kan haast niet wachten om te zien wat jullie gemaakt hebben
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk nieuws!!! daar gaan vast hele mooie creaties mee gemaakt worden :thumbs:

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk zeg om dit te lezen, ben dol op jullie producten en blij dat ik een Noor! Meisje ben :) word een super leuke dag ! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk nieuws. Ik ben ook al grote fan van jullie artikelen!! Ik ben blij dat ik ook tot de Noor meisjes hoor, super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben super blij dat ik ook een Noor meisje ben en 7 maart mag komen!!!
    Net een snoepwinkel!!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen