zondag 28 december 2014

Winnaar bloghop!





Wat een geweldige leuke reactie;s op onze kerst bloghop zeg!!! Echt zo leuk om te lezen allemaal!! Ik denk met zoveel reactie;s dat we hier zeker met het team een vervolg aan zullen geven hoor!!
Maar ja er moet nog een winnaar gekozen worden en dat heeft Femke al op facebook bekend gemaakt maar natuurlijk zal ik het hier nog even doen!
Gefeliciteerd Linda Timpers!!

Jij hebt het prijzenpakket gewonnen!! Maak er mooie dingen van en laat eens wat zien op onze facebookgroep!


Liefs Tiets xx

2 opmerkingen:

  1. Echt super leuk dat ik gewonnen heb met de bloghop.
    Ik ga er wat leuks mee maken, ik laat het jullie zeker zien.
    Nogmaals Hartelijk Bedankt !!!

    Ps: Hou de fb-groep in de gaten ;-)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Linda! Heel veel plezier met je pakket!

    BeantwoordenVerwijderen