donderdag 8 januari 2015

Snowtime!

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie een creatie te laten zien.

Ik heb deze keer een bruine vlakke zak gepimpt van 10 x 15cm, ik vind deze zakjes ideaal om te pimpen voor bijvoorbeeld een kado kaartje of een label of gewoon wat geld in te doen.

Dit zakje heb ik gemaakt voor een kadobon voor een ski les in te doen.



 Ik heb blauw cardstock op maat gesneden 9,5 x 15 cm en de randjes bewerkt met een distress tool.
daarna heb ik design papier gesneden 9 x 14,5 en daar heb ik met deze leuke border stempel op de randen van het design papier gestempeld met grijze inkt.
daarna het papier op elkaar geplakt en op de randen wat modeleerpasta gesmeerd voor het sneeuw effect.


Het ijskristal en de tekst border "snow time" heb ik zelf gemaakt met de silhouette cameo.
Het rondje in het ijskristal heb ik gesneden uit kurk en daarop weer een rondje van design papier geplakt, daar bovenop heb ik een kraft labeltje geplakt, daaraan een stukje blauw crispy lint geknoopt en een handmade stempeltje er op gezet.
Met een witte molotow marker heb ik het stiksel rond het hartje getekend.




Het afdrukje heb ik ingekleurd met Panpastel, en de skies en sommige andere details met de zilver metalic Panpastel inkleurd, maar dat is heel slecht te zien op de foto...


Achter het ijskristal heb ik een soort van envelopje gemaakt zodat het labeltje wat er achter zit makkelijk er achter uit gehaald kan worden.
Ik heb een stukje printer papier gepakt, dat heb ik om de label heen gevouwen zodat je zeker weet dat de maat goed is..


Daarna plak je het in elkaar


En nu kun je het op z'n plek plakken


Nu kun je het labeltje er in doen en het ijskristal op het papier plakken zonder dat het labeltje vast geplakt word.

Tot slot heb ik nog een knijpertje met een geluks poppetje op de bovenkant van het zakje gezet,
Nu maar hopen dat het ook echt geluk brengt zodat ze zonder bot breuken weer thuis komen ;) 


1 opmerking: