donderdag 22 oktober 2015

BLOGHOP KLEMBORD!!!

Alweer een bloghop hier op ons Kimya blog!
We gaan met deze bloghop laten zien wat je voor moois kunt maken met een klembord!!





Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een klembord kerst basis set!!



Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Kimya blog ( Miriam Lepelaars)




Hieronder kunnen julie alvast sneakies zien van de creaties die de teamleden hebben gemaakt.


Miriam

Martine


Christa


Tiets

Cindy


Desiree


Lianne


Esther


Jolanda

Sandra


Margreet




We beginnen op dit blog met het klembord van

Miriam!


Eindelijk is het dan zover…. De Kimya Bloghop
 Klembord !!
We hebben allemaal een prachtig DT pakket gekregen met daarin een klembord.
Aan ieder van ons werd gevraagd om naar eigen idee een klembord te pimpen.

Dus HOP, HOP  aan de slag…… Want de keuze is weer reuze in het pakket!




De randen van het klembord heb ik bewerkt met  inkt en Gesso om zo een sneeuw effect te creëren. Verder heb ik gekozen voor het mooie papier van Kaiserkraft  Silver Bells.
Ik heb een notitieboekje genomen en die lekker op gepimpt. Als je dat klaar hebt, kun je hem bevestigen onder de klem.

De voorzijde en achterzijde van het notitieboekje is beplakt met een blokzak.
De bodem van de blokzak  op de voorzijde is naar voren geplakt, zodat er een pocket ontstaat. Daarna heb ik de blokzak beplakt met designpapier.
Het plaatje is van Studio light winter memories, die zijn te koop bij
Kimya Verpakkingen.

Onder het plaatje zit een klein kraft enveloppe geplakt. In de opening aan de zijkant heb ik een kleinelabel gestopt met daaraan een kant lintje, met een strikje van jute touw.
Dit geheel heb ik weer op een pergamijn loonzakje geplakt met daarin een mooi groot  wittelabel,  daarop de prachtige stempel Dream, Imagine, wish en weer afgewerkt met een grote jute touw strik.
Op de bodem van de blokzak eerst weer een stukje Design papier geplakt, daar bovenop

Daarna roze lint met foutsteekje, daarop roesjes lint wit en om het af te maken nog een bindertje met de tekst ‘’especially for you ‘‘!
Voor de afwerking nog een bloementoefje…… Daarin vind je een bloem van tule lint roze crème, je herkend hem aan de mooie parel binnen in.
Ook zie je nog een mooie houten ster.

In de linker onderhoek treft je eigen gehaakte schaatsjes met daaraan het zeer bekende houtenknoopje Handmade.


Rechts onder zien we een eigen gemaakte bloem met daar onder een houten ster, kanten lint, roze lint met fout steekje en dit alles geplakt op een houten knijper!

Aan de klem zit één roze lint met fout steekje, kanten lintje, roesjes lint wit en één organzelint snowflake crème. Verder de witte label star met daarop het Kraft etiket ‘especially for you  en twee witte klokjes.

Nog even het gehele klembord waar de labels duidelijk zichtbaar zijn.
Ik wens ieder van jullie een hele inspirerende Bloghop toe! Vergeet niet een reactie hier achter te laten en dan door te hoppen naar:

Martine!

Liefs XXX Miriam


42 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi en al die details super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw deze us mooi lekker winters. En zo veel op te zien mooi.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleuren en verrassende details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet te geloven, wat een creativiteit. . Hij is prachtig geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te geloven, wat een creativiteit. . Hij is prachtig geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleuren en verrassende details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben inmiddels langs alle klemborden gehopt en ik verbaas me over hoeveel verschillende dingen/steilen er zijn. Mijn persoonlijke favorieten zijn lianne en margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben inmiddels langs alle klemborden gehopt en ik verbaas me over hoeveel verschillende dingen/steilen er zijn. Mijn persoonlijke favorieten zijn lianne en margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben klaar met hoppen...super allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig winters tafereeltje is dit!
    Die zelfgehaakte schaatsjes zijn super!
    Jullie hebben allemaal het klembord op zo'n originele manier verwerkt! Ik kan echt geen favoriet aanwijzen.
    Nooit gedacht dat je zoveel met een klembord kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig winters tafereeltje is dit!
    Die zelfgehaakte schaatsjes zijn super!
    Jullie hebben allemaal het klembord op zo'n originele manier verwerkt! Ik kan echt geen favoriet aanwijzen.
    Nooit gedacht dat je zoveel met een klembord kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een prachtige uitwerking ik ga hoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee! Heb nog wat klembordjes liggen en ga zeker proberen er wwt van te maken. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb gehopt en wat een prachtige uitwerkingen allemaal bij iedereen ook een berichtje achter gelaten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben op dit moment met mijn dochter bij legoworld. Het duurde dus even voor ik overal langs ben geweest. Maar wat een inspiratie weer. Dank je wel allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben op dit moment met mijn dochter bij legoworld. Het duurde dus even voor ik overal langs ben geweest. Maar wat een inspiratie weer. Dank je wel allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig al die verschillende uitvoeringen! Ga gauw kijken wat ik kan maken met wat ik al heb en ook zeker bestellen! Leuk kerstkadootje maken om in het kadootjesspel te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie! Ik kijk van hot naar her, van alles is er te zien! Super mooi Miriam!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW dit is een erg mooi Klembord geworden Miriam,, en de anderen, wow geen woorden voor, zooooo mooi.
    Het was heel leuk hoppen. Dank jullie wel allemaal.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw super mooi, toch maar eens aan denken om er ook een te kopen,
    moet ook maar eens op zoek naar het patroontje van de schaatsjes, super lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke uitvoering van het klembord. Vind het altijd leuk om inspiratie op te doen. Blijf zelf vaak hangen bij een CAS versie.
    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig klembord
    Ik ben er helemaal weg van! En de kleuren...geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb net alle creatie's gezien. Wat kun je veel met het klembord doen in zoveel verschillende stijlen.
    Echt supergeweldig. Dank je wel dames voor het vele werk wat jullie ervan gemaakt hebben!
    Ik ga er zeker nog eens een maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze is ook zóó mooi....ik hou wel van die kleurtjes.

    Ben bij iedereen langs geweest en heb heel wat inspiratie opgedaan! Nu zelf aan de slag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kunstwerk! Hele mooie details en ook die schaatsjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel veel inspiratie opgedaan bij de diverse DT leden. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Kom ik hier terug om dit te vertellen, staat er nog zo'n schitterend klembord op dit blog. Ook hier kom je weer ogen te kort!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi hoor!
    Wel voor mij persoonlijk druk.
    Hier zit wel heel veel creatieviteit in

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn stuk voor stuk geweldig!
    Het is geweldig om te zien hoe een ieder er een totaal ander project van heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waar je ook kijkt er valt overal wel iets te zien. Echt SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Had nog nooit eerder meegedaan aan een booghop, maar wat is dit leuk. Allemaal dezelfde basis, maar allemaal zoo verschillende uitwerkingen! Super. Geeft me echt weer inspiratie voor de projecten waar ik op dit moment mee bezig ben! Ook heel leuk dat je veel dingen steeds terug zag komen (bv mesh wire) maar dat door het gebruik van andere kleuren/materialen dit toch iedere keer weer een andere uitstraling kreeg! Ik heb genoten! Dank jullie wel. Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi hoi allemaal,
    Wat leuk om eens een keertje langs alle designers van Kimya te hoppen.
    Ik ga snel beginnen .

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallootjes daar ben ik weer terug van de bloghopronde.
    Wauwie zeg wat een verschil van creaties maar allemaal even geweldig gemaakt dames.
    Ik heb ervan genoten.
    Bedankt voor de leuke bloghop .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. erg mooi geworden en fijn met zo'n duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. rondje gemaakt en veel geleerd. dank jullie wel voor het delen van al die leuke tips en ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een genot was deze blog hop! Wat je met een klembord wel allemaal kan doen. Mijn complimenten voor jullie Design team. Prachtige creaties hebben ze gemaakt! Dank jullie wel voor de inspiratie!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk om al die verschillende borden te bekijken!! (Verwees Sandra nou door naar 'de vorige' ipv 'de volgende?')

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb ze allemaal gehad :)
    De ene meer in mijn smaak als een ander bord, allemaal persoonlijk maar de ene zeker niet minder mooi dan de andere!
    Inspiratie genoeg opgedaan!
    Nu duimen 🙏🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bloghoppen....zag het of Facebook voorbij komen en had geen idee wat ik er mee moest. Even tijd vrij gemaakt om me erin te verdiepen en wat leuk om zo door elke blog te worden doorgestuurd naar de volgende. Wat een inspiratie komt er op je af en wat zijn ze verschillend...jeetje was veel leuke en mooie inspiratie. Dames designteam TOP!!!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen