woensdag 11 november 2015

Een opknap beurt!!

Zo zeg dat is even opgeknapt hier!! Het zag hier nogal oubollig uit vond ik dus heb een lieve vriendin bereid gevonden om een mooie passend iets te maken... En kijk eens met wat andere aanpassingen en zo is dit toch wel echt een geweldig nieuwe jas voor Kimya!!!
Ik ben er erg blij mee en ik hoop jullie ook. We blijven gewoon 2 keer per week jullie van inspiratie voorzien en natuurlijk tussen door weer de gezellige bloghops en niet te vergeten de
"Laat je uitdagen"challenge!!

Morgen alweer de nieuwe blogpost dus ik wens jullie alvast veel lees en kijk plezier toe!

Liefs Tiets xx

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Tiets, dat heeft je vriendin erg mooi gedaan.
    Inderdaad beter bij deze tijd. ;-)
    Succes bij Kimya met de nieuwe job, maar dat komt vast goed!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt het echt supermooi geworden. Dankjewel vriendinnetje van Tiets!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen