zondag 1 november 2015

Laat je uitdagen!!!



We gaan  jullie eens proberen uit te dagen!!! We hebben al zoveel volgers op het blog en op facebook dat dat vast moet gaan lukken.
Wat is de bedoeling van deze uitdaging??
Deze maand hebben Sandra en ik een uitdaging bedacht die  niet zo moeilijk is.

 Wij zijn aan de slag gegaan met een paperbag en labels en daar iets anders mee gemaakt dan standaard een boekje.


Jullie kunnen op DIT BLOG  lezen hoe Sandra dit heeft gemaakt en wat  ze zoal gebruikt heeft.




En HIER kun je alles lezen over het  project van Tiets!

De uitdaging aan jullie is om nu ook aan de slag te gaan met deze 2 artikelen
Je bent helemaal vrij in wat je ermee doet als je maar deze artikelen gebruikt:






(Als je op de foto's klikt kom je op het product in de winkel!)

We zijn heel benieuwd hoe creatief jullie met deze 2 artikelen kunnen zijn!

Plaats je creatie op je blog en zet de link van  je blogpost hieronder in de inlinkz.
Heb je geen blog dan mag je je  creatie ook naar mij mailen (tiets.w@gmail.com)
We hopen  dat jullie allemaal gezellig mee gaan doen. Natuurlijk valt er ook wat te winnen (wel als we meer dan 15 mensen hebben die meedoen.



Je mag trouwens met 2 projecten mee doen.

Deze uitdaging duurt tot en met 30 december!
Succes allemaal!


Liefs Tiets xx

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging! Ik zoek alleen nog een winkel waar ze tijd en wat extra energie verkopen voor een leuke prijs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha denise, als je die winkel hebt gevonden laat je het ons dan weten die zoeken wij ook.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging! Ik zoek alleen nog een winkel waar ze tijd en wat extra energie verkopen voor een leuke prijs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke uitdaging. De order is besteld voor beide projecten 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke uitdagingen ik denk dat ik lekker mee ga doen .Tenminste iets te doen op de komende donkere avonden hihi.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi en leuke uitdaging, lang genoeg de tijd dus dat moet gaan lukken!!!
    Leuk dat jullie dit een keertje doen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn link geplaatst, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.;-)
      Groetjes Anita

      Verwijderen