donderdag 17 december 2015

BLOGHOP POCKET LETTER!!!

We hebben de smaak te pakken hier bij  het Kimya team... we gaan weer bloghoppen!!
Dit keer hebben we allemaal een pocket letter gemaakt in het thema Kerst of winter!


Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Kimya blog ( Miriam Lepelaars)
Kimyablog

Hieronder kunnen julie alvast sneakies zien van de creaties die de teamleden hebben gemaakt.

Miriam


Margreet


Sandra


Jolanda


Desiree


Cindy



Tiets


Christa


Esther



Lianne



Martine



We beginnen op dit blog met de pocket letter van

Miriam!
We gaan weer gezellig blog hoppen.
Deze keer hebben we gekozen voor de Pocket Letter.
Voor mij is dit de éérste ..dus de uitdaging kan beginnen.

Met behulp van het hele Team ……. Ben ik al snel op de goede weg! 
 Ik heb de  prachtige papierlijn  “Scandinavian winter” van Studio light gebruikt.
Eerst gaan we alle vakjes voorzien van 9 kleine kaartjes.
Ik heb eerst 9 kaartjes gemaakt van  krafkarton/papier daar boven op kleine kaartjes van de prachtige winterlijn.


 We beginnen met de bovenste rij van links naar rechts.
Hier heb ik een stukje Mesh wired blauw  met daarboven op een houten rendier plakker geplakt.
 Aan de zijkant heb ik een strik gemaakt van lint organza snow flake crème, rood en  Sisal touw met daaraan zelfgehaakte schaatsjes.

 In dit vakje zit eerst een stukje Weblint wit met daar boven op snowflake confettie boven op twee  houten pinguin knoopjes.
 geplakt en klaar zijn we hiermee .


 In dit vakje zie je twee kleine kraft labels 
 met daaraan een stukje sisal touw gebonden.


Aan gekomen bij het laatste vakje
Hierin zie je eerst een stukje breed kant  en een mooi stukje Vintage lint met rendieren die zitten in het vakje .
bovenop het vakje heb ik één Kraft label ster met daarboven op geplakt een Kraft etiket “Prettige feestdagen kerstboom" Aan de label heb ik een stukje Burlap  zitten, en een strik van sisal touw,verder zit er een mini flesje aan met daarin sneeuwbolletjes.  En dan zijn we er nog niet hoor!!!! Aan het mini flesje zitten nog twee belletjes en een houten handmade knoopje.


Om de pocket letter nog even wat mooier eruit te laten zien, heb ik links onderaan nog  een  kerstboom bedeltje zitten dat ik vast heb gemaakt met een bindertje met de tekst” especially for you,
 deze heb ik weer verwerkt in de wel bekende strik.

Jullie mogen nu verder hoppen naar
Margreet!

Ik wens jullie een hele leuke bloghop toe ….. en ik hoop dat het TEAM jullie kan inspireren om ook zelf eens een pocket letter te gaan maken . Vergeet niet om een reactie achter te laten zodat je kans maakt op de mooie prijs!

Veel Succes, Liefs XXX Miriam

      

    

      

    

      

      

29 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Vooral de schaatjes die je gemaakt hebt met de paperclips, super cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal rond. Prachtige resultaten, heb mijn ogen uitgekeken.
    Super gedaan dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende Pocket letter vooral de kleuren en de kleine extra's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat je goed af Miriam!!!! Echt prachtig geworden!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt helemaal leuk wat een mooie Pocket Letter.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het Hoppen was weer helemaal leuk, zulke mooie Pocket Letters en zo verschillend, echt helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar ben ik weer, ik zat maar van; oooh en aahhhh, wat een mooie pocket letters dames!!!! Ik heb genoten!!! Dankjewel!!! Enne wat een mooie spulletjes Kimya!!! Top hoor!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie mogen allemaal erg trots zijn op jullie zelf. Ik heb genoten en veel leuke ideeën opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo daar ben ik weer!! Ik ben lekker door alle blogs gehopt, en het zijn allemaal plaatjes geworden!!

    Super trots mag je zijn Femke, op zo'n team!!

    Jullie allemaal hele fijne feestdagen en dat 2016 nog creatiever mag worden!! Ik kijk al uit naar jullie creaties.

    dikke knuffel Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn stuk voor stuk PRACHTIG!!!
    ik heb weer veel ideeën opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn stuk voor stuk PRACHTIG!!!
    ik heb weer veel ideeën opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb even heerlijk gehopt. Wat een prachtige pocketletters. Er is zoveel te zien, je kijkt je ogen uit. Mijn complimenten dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke sneakpreview, nou dat ga ik maar hoppen....Kan wel wat inspiratie en tips gebruiken voor de pocketletters.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat beloofd weer veel leuks dus snel aan het hoppen gaan..
    Laterrrsss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo meiden van het Kimyateam wat een geweldige gave pocketletters hebben jullie
    gemaakt. Ik heb ervan genoten en weer veel ideetjes opgedaan.
    Bedankt voor de supergave Bloghop.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    En alvast hele fijne Kerstdagen en een goede gezondheid voor 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mirjam ook een prachtige pocket letter gemaakt in de scandinafische styl erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heb iedereen gehad met hoppen allemaal prachtig en heel verschillend heb er zelf nog geen gemaakt omdat ik zoiets had is niks voor mij maar zie er toch wel prachtige exmplaren van en dan stiekum wel denk misschien toch een keer leuk om te doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wil toch proberen te gaan maken ... super leuk om zo veel verschillende te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eerst alles bekeken en daarna iedereen een dik complimentje gegeven , wat een ideetjes weer , super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw weer super maatje dat verdient een dikke knuffel en een compliment

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om ze allemaal te hebben gezien, ook deze verdient van mij een dikke 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige Scandinavische pocket letter 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig exemplaar heeft Miriam hier gemaakt!
    Ik ben rond geweest en vond ze stuk voor stuk schitterend!
    Jullie mogen echt trots zijn op jullie gave designteam!
    Ik vond het erg gezellig om alles te bekijken en lezen.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen