vrijdag 4 maart 2016

Hoppen!!!

Het is weer bloghop tijd bij Kimya!! En deze keer gaan we iets totaal anders laten zien!!
Het team is aan de slag gegaan met een luxe triangeldoosje en een bijpassend gondeldoosje!



Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Kimya blog ( Miriam Lepelaars)
Martine Bosman
Lianne Visser
Kimyablog



Hieronder kunnen jullie alvast sneakies zien van de creaties die de teamleden hebben gemaakt.
Martine

Miriam

Lianne


Cin



Desiree



Christa



Margreet


Jolanda


Sandra



Esther


*****************************************************************************

We beginnen op dit blog met de creatie van


Miriam!
We gaan weer gezellig bloghoppen!
Deze keer hebben we gekozen voor één Triangel en Gondel twist doosje
Kimya heeft ze in verschillende frisse kleuren.



Ik heb gekozen voor de kleur roze en er een kraamcadeautje van gemaakt.
 Om het Triangeldoosje    zit fuchsia weblint gewikkeld .
Aan de onderkant zie je  een stukje wit kant met daarboven op een wit lintje met de tekst “Its a Girl .

Aan de bovenzijden zit eerst een papieren onderzetter
     met daarboven op een roze mini  op de label heb ik een leuke tekst gestempeld ,door het oog van de label zit een stukje roesjes lint dat heb ik samen gebonden met een stukje touw  daarboven op een effen strik  dat alles heb ik vast gemaakt met een knijpertje l  met daaraan een gelukspoppetje. hier en daar nog wat plakparels en klaar is het cadeau.
 …nou bijna dan, er komt nog een klein leuk cadeautje  bij………één Gondeldoosje!!
  ik vind ze lief en voor vele doeleinde te gebruiken .



  Om het doosje zit het langwerpig band met wit steekje  door het gaatje van het zwart hart      zit een bindertjemet de tekst Especially for you   op het hart zit één  kraft etiket met tekst en wat parels geplakt.
Dit alles zit mooi  met het geruite lintje met de tekst  Its a Girl vast gestrikt.
Nog even naar de winkel ….ennnnnnnn

We kunnen op kraam bezoek !!!
ik wens jullie een hele leuke bloghop toe ….. en ik hoop dat het TEAM jullie kan inspireren om ook zelf met de doosjes aan de slag te gaan .
Je mag nu verder hoppen naar
MARTINE

Vergeet niet om overal een reactie achter te te laten dan maak je kans op een leuk Kimya pakket.
Veel plezier !!

Liefs XXX Miriam 

  
  

  

16 opmerkingen:

  1. wat een leuke doosjes allemaal en deze is ook al zo mooi super allemaal .
    de dames allemaal mijn complementen voor wat jullie allemaal hebben gemaakt .
    lieve groet van mijn Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijk kraamkadootje, heel mooi!
    Zo nu naar de volgende...tot straks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke bloghop met leuke kraamideetjes of lekkere paastraktaties en stoere verpakkingen heel leuk om de verschillende ideetjes en uitvoeringen te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hop hop.... wat leuk allemaal, veel roze maar ach het hoppen wat heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren begonnen met hoppen en nu afgemaakt, (mobiel wou gister niet meer meewerken)heb genoten van alle mooie creaties, helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor al die doosjes!! Lekker vrolijk! Kun je weer veel mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En we zijn rond! Mooi om al jullie leuke doosjes te zien, veel verschillenden, met verschillende thema's.
    mooie frisse doosjes die voor veel doeleinden te gebruiken zijn!
    Was leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb overal rond gehopt! Het was weer leuk om mooie creaties van gondeldoosjes en de triangeldoosjes.
    Veel creaties in het roze en anderen dan weer mooie kleurtjes om al in de Paas-sfeer te komen!
    Het was leuk om weer mooie ideetjes op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo ben ik dan ook even het hele rondje langs geweest en ik moet zeggen: ik heb genoten!!! Wat is het toch leuk om te zien dat zoveel mensen zo verschillend de uitdaging invullen en er dan allemaal zo iets bijzonder moois van weten te maken! Ik heb genoten maar ook verschillende ideeën opgedaan! Dus bedankt dames voor jullie creativiteit!! Het vult mijn eigen inspiratie alleen maar aan!

    Fijne zondag allemaal!
    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige doosjes heb je ervan gemaakt Miriam, ik vind ze schitterend.

    Dit was een hele leuke bloghop. Zo zie je dat je van een standaard doosje heel veel verschillende creaties kan maken. Ik heb er een paar leuke ideetjes aan overgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn rondje is klaar, wat een mooie diverse creaties, zo zie je maar hoe veelzijdig de materialen van Kimya Zijn!! TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan twee gezellige ít's a girl doosjes. Op naar de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb alle creaties gezien. Goed gedaan dames. In diverse thema's en vrolijke kleuren. De lente mag wat mij betreft komen nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen