donderdag 10 maart 2016

Knots gekke kaartendagen in Den Bosch.

Ja het schiet al op .. de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch komen er aan.. 31 Maart, 1 en 2 April
.En ik natuurlijk ben ik er ook bij op de stand van Kimya... Ik heb een leuke workshop voorbereid en die mogen jullie bij aanmelding bij me komen maken!
Wil je meedoen? Dat kan op inschrijving!
We hebben de volgende data en tijden beschikbaar:
31 maart: 11 uur 13 uur en 15 uur, 4 plekjes per keer
1 april: 11 uur 13 uur en 15 uur, 4 plekjes per keer
2 april: 11 uur 13 uur en 15 uur, 4 plekjes per keer

Kosten voor de workshop: 9,95 euro
Tijdsduur van de workshop circa 45 minuten

Workshop wordt dus door mij gegeven en is ook weer een speciaal project zoals jullie van mij gewent zijn.
Geef je op via klantenservice@kimya.nl
Ik zie jullie graag op 1 van de workshops!!
Enne vooruit dan maar..voor jullie een sneakie!!


Liefs Tiets xx

1 opmerking:

  1. Zier er super uit, maar ga niet naar de beurs. Ga in april naar Rijswijk, hoop dat jullie daar ook staan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen