dinsdag 1 maart 2016

Laat je uitdagen!!


Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging!

Wat is de bedoeling??
Deze maand hebben Desiree en Cindy een uitdaging bedacht die  niet zo moeilijk is.

 Ze zijn aan de slag gegaan met
Theezakjes
en hebben daar  hun eigen draai aan gegeven.

Jullie kunnen op DIT BLOG  lezen hoe Desiree dit heeft gemaakt en wat  ze zoal gebruikt heeft.





En HIER kun je alles lezen over het  project van Cindy!




De uitdaging aan jullie is om nu ook aan de slag te gaan met dit artikel
Je bent helemaal vrij in wat je ermee doet als je maar deze artikelen gebruikt:




(Als je op de foto's klikt kom je op het product in de winkel!)

We zijn heel benieuwd hoe creatief jullie met dit artikel kunnen zijn!

Mail je foto;'s naar mij en ik ga ze verzamelen en dan komen ze allemaal aan het einde van de wedstrijd hier op het blog! (tiets.w@gmail.com)
We hopen  dat jullie allemaal gezellig mee gaan doen. Natuurlijk valt er ook wat te winnen (wel als we meer dan 15 mensen hebben die meedoen. Ik ga een leuk Kimya pakket samen stellen met diverse herkenbare Kimya artikelen!!

Je mag trouwens met 2 projecten mee doen.

Deze uitdaging duurt tot en met 30 April!
Succes allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Inmiddels het theezakje ontvangen en staat nu te wachten op inspiratie, hoop dat er wat leuks uit mijn vingers komt, iig een super uitdaging. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net nummer 2 gepost, ik ben benieuwd om alle resultaten te zien!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen