vrijdag 6 mei 2016

Bloghop!!!

Het is weer tijd om te hoppen!!! Jaja  het team is weer aan de slag gegaan met iets leuks! Ze hebben allemaal een doosje met notitieboekje gekregen en mochten daar hun gang mee gaan.

Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.


 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!


Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:
Hieronder kunnen jullie alvast sneakies zien van de creaties die de teamleden hebben gemaakt.

Miriam

Christa

Jolanda

Esther

Desiree



Tiets

Sandra


Margreet

Martine

Cindy

Lianne


*****************************************
We beginnen met het project van Miriam!
Miriam:
Yes  Yes ….We gaan weer gezellig blog hoppen.

Heel het team is aan de slag gegaan met een kraft doosje en een notitie boekje.

En zoals jullie dadelijk gaan zien ……..heeft iedereen er een eigen draai aan gegeven.
 Ik ben aan de slag gegaan met het mooie Design papier van Pion “ scent of lavendel”.Heb een layout bedacht en heb de randen  van het doosje en het papier beinkt voor een mooi resultaat.
 In de hoek zit een grote en kleine doilly met daar boven op een kraftlabel en een etiket.
Nog even een een strikje gemaakt van het mooie vlinder/bloem lint en het ziet er weer super uit 
Achter het mooie plaatje van Syta van Gelderen ziet je twee kraftlabeltjes met in de gaatjes een stukje touw , daarboven op twee houten knoop vlindertjes… .oohhh wat zijn ze toch schattig .


Aan de onderkant van de deksel  heb ik eerst een stuk weblint geplakt, daarboven op krullint met daarin een bindertje een bloemen toef met  een mini  flesje met daarin een stukje crispy lint samen met het houten knoopje met de tekst handmade maakt het geheel helemaal  af .


Tuurlijk past het notitie boekje in het kraft doosje
Op de voorzijde heb ik onder het design papier ,eerst het groene lintje geplakt
Het papier is zo mooi dat ik het  eenvoudig heb gehouden.
Het  kraftlabel en twee paarse strikjes met bloemen steentjes passen er super bij
Aan de ringen zitten nog twee linten en een geluks klavertje bevestigd
Door de ringen past een dunne pen ………..toch lekker makkelijk zo ,dan kun je die ook niet meer kwijt raken .

 In de binnenkant heb ik een stukje extra papier geplakt zodat er een pocket ontstaan.
Hierin twee labels geschoven met in de gaatjes  een stukje groen lint met daarom heen  een jute strik
Nog een label uit eigen collectie en kleine bloemetjes en het ziet er weer leuk uit .

Ook hier ziet U weer een pocket maar nu met een mini envelopje met daarop een hart label met daaraan een hang etiket en een klein bloempje
Een klein bloempje heb ik speciaal gedaan …..want als je er  een dik bloempje op plakt dan moet je het steeds verwijderen als je iets in het boekje  gaat schrijven.

Op de achterzijde zit een stukje weblint met daarop een kraftlabel met tekst etiket.
Ik zeg LEUK LEUK LEUK …hihihi

ik wens jullie een hele leuke bloghop toe ….. en ik hoop dat het TEAM jullie kan inspireren om ook zelf met het kraft doosje en notitie boekje aan de slag te gaan .
Want zeg nou zelf ……… het is toch SUPER om dit projekt  kado te mogen geven .
Ohja zelf houden mag natuulijk ook !!!!!
Fijne dag ,Veel liefs XXX Miriam

Kraft doosje 7.6 x 5.3 x 2.54 cm 5 stuks Hard Kraft notitieboekje venster A6 10.5 x15 cm, per stuk

Curly Pins, 12 stuks in frisse kleuren - wit Papieren onderzetter creme 8,8 cm 5 stuks Doilies lila met stip 11,4 cm dia, 5 stuksKraft labels rond klein schulp bloem diameter 5 cm 5 stuks Bindertjes met tekst especially for you 25 stuks - Bruin Bruine papieren labels 30 x 60 mm 100 stuks Labels zwart hart 4 x 4 cm, 5 stuks Jute touw 50 meter

Houten knoop handmade 1.1 x 1.9 cm 4 stuks Houten knoop vlinder 1.5 x 2.2 cm 4 stuks XS flesjes 1,2 hoog (tot dop) x 1 cm dia, 5 stuks Roesjes lint 16 mm x 10 meter - Lila Groen met wit randje, vlinder/bloem, 15 mm x 1 meter Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - lila GELUKS KLAVER 25 stuks Etiket zwart 100% handmade for you, 3,5 cm 20 stuks Etiket zwart rond with love, 3,5 cm 20 stuks Aanbieding: Kleine Kraft envelop 7 x 10 cm 50 stuks Crispy lint 25 mm x 20 meter - lila
Crispy lint 25 mm x 5 meter - CremeHangetiket, labels met koordje 11 x 29 mm 100 stuksWeblint 50 mm x 5 meter - Lila

Vergeet niet om overal een reactie achter te te laten dan maak je kans op een leuk Kimya pakket.
Hop nu door naar
Christa
en kijk wat zij voor moois gemaakt heeft!
Veel plezier !!

Team Kimya!

89 opmerkingen:

  1. Leuk idee zo allemaal hetzelfde uitgangspunt. Geeft mij altijd een hoop inspiratie.
    Ik ben blij met de duidelijke uitleg en de foto's.
    Prachtige uitwerking geworden.
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carla! Weer volop ideetjes dus nu aan de slag! Lekker in de tuin...succes!

      Verwijderen
    2. Wat een mooi compliment Carla dank je wel . Daar doen we het tenslotte voor dat we jullie inspiratie kunnen geven met onze artikelen..
      Fijn weekend!
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige creaties allemaal zeg,ik heb genoten van het bloghoppen,ik denk dat ik zo nog maar een rondje doe,effe nog een keer alles op mijn gemakkie terug kijken.Ik heb alleen nog niet bij Jolanda kunnen kijken,want daar staat de creatie nog niet,maar daar probeer ik het later vandaag nog wel even,komt goed.Fijne dag en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je bezoek Emilie! Ondertussen staat de creatie van Jolanda er ook op, sorry voor het ongemak....

      Verwijderen
    2. Ik hoop dat je inmiddels ook bij Jolanda hebt gekeken en wat fijn dat je genoten hebt van onze hop!!
      Fijn weekend hoor,
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  3. Daar ben ik weer. Een heerlijk rondje gedaan met een theestop bij Cindy. Wat een werk heeft iedereen er van gemaakt.Geweldig. Mijn wishlist is weer een stukje langer. Iedereen bekeken behalve Jolanda, daar kon ik het niet vinden. Vanmiddag nog maar eens proberen.
    Fijn weekend en groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je weer terugkwam zeg! Wedden dat 3x scheepsrecht is😜 Hij staat erop hoor! Kimya heeft nog veeeel meer leuke spullen, mijn wishlist blijft ook maar gaan want er komen ook steeds nieuwe spulletjes bij, nog mooier dan de rest!

      Verwijderen
    2. Daarnet na een zonnige middag in het zonnetje met mijn haakwerk de blog bezocht van Jolanda. Ook al zo'n mooie uitvoering. Leuk.

      Verwijderen
  4. heb de bloghop gedaan,ga vanavond nog een keer,wat een verbazend prachtige creaties,zie mijn ogen uit,en overal zo'n duidelijke uitleg,krijg gewoon zin aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Grietje. Lekker aan de slag gaan, het is ook echt zo leuk om te doen.... En nu je inspiratie hebt opgedaan komt er vast wat leuks uit!!! Succes

      Verwijderen
    2. fijn om te horen meis dank je wel!! En mocht je toch nog vragen hebben stel ze gerust!
      Fijn weekend hoor,
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  5. K ijken naar de Bloghop, en dan ben ik nu weer bij jullie terug!!
    I k vond het geweldig!
    M ijn ogen kunnen het bijna niet geloven,Wat een prachtige creatie's!
    Y esss.. heel veel inspiratie op gedaan!
    A lle dames van het DT Team, Super bedankt voor alle mooie creatie's die jullie hebbe laten zien.

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joukje! Wat een leuke en creatieve manier van reageren....fijn dat je het geweldig vond en inspiratie hebt opgedaan... Nu zelf lekker aan de slag

      Verwijderen
    2. dank je wel Joukje het is zo fijn te lezen dat het inspiratie geeft!!
      Fijn weekend,
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  6. Langs alle blogs geweest en overal een reactie achtergelaten. Wat leuk om te zien wat voor een verschillende creaties er gemaakt zijn. Ik vind ze allemaal even mooi! Mijn complimenten. Alleen weet ik niet of het plaatsen van mijn reatie bij Cin is gelukt! Daar kreeg ik iedere keer een melding!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag ook dat het plaatsen van een reactie bij Cin is gelukt!

      Verwijderen
    2. Dank je wel Mieke! We vinden het altijd erg leuk om te lezen hoe iemand onze creaties vind....

      Verwijderen
  7. Ook al zo'n mooie laveldoosje met boekje maar toch weer heel anders. Prachtig!

    Ik wil even mijn oprechte complimenten geven aan het DT van Kimya. Ik kijk natuurlijk ook vaker mee en ook bij anderen personen e.d. Maar jullie steken er met kop en kont boven uit. AL jullie creaties zijn goed doordacht en altijd erg apart en goed afgewerkt.
    Het is toch erg lastig met een groep, die het zelfde onderwerp hebben als uitgangspunt, toch iets anders te maken dan een ander. Dat vergt wel wat denk werk.

    Ik vind het altijd een genot om te kijken en krijg altijd veel inspiratie! Jullie blogs staan altijd open als ik iets aan het maken om zo weer wat te leren.


    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana! Wat een mooi compliment! En ik kan oprecht zeggen: we hebben een superleuk en gezellig team!

      Verwijderen
    2. OOh Diana wat een geweldig mooi compliment m dank je wel hoor en nu weten we dat we op de goede weg zitten en lekker zo doorgaan!
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  8. De eerste keer dat ik ga hoppen. Zal vast veel leuks gaan zien. Hop naar de blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was voor mij de eerste x hoppen maar wat heb ik veel moois gezien en wat zijn er geweldige creaties geshowd. Zoveel verschillende stijlen en mogelijkheden.

    Wat notities gemaakt om zo de ideeen te onthouden.

    Het was superleuk om te mogen hoppen.
    Heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat je zo van een eerste keer hoppen zo genoten hebt meis... enne zijn er nog vragen stel ze gerust hoor!
      fijn weekend,
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo de bloghop cirkel is rond...En er zijn heel wat ou's en aa's gevallen vanachter het computerscherm!
    Wat een mooie creaties, met veel oog voor detial heb ik voorbij zien komen.
    Helemaal TOP dames, bedankt voor de inspiratie.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Hermien het team is hier met veel plezier aan gaan werken en kijk eens hoe fijn jullie reactie's!
      fijn weekend,
      Liefs Tiets

      Verwijderen
  14. Eindelijk het rondje af.
    Vanochtend de eerste creaties al bewonderd, nu in alle rust de laatsten nog.
    Mijn eerste hop rondje en WAUW wat een ontzettend gave creaties zeg.
    Dank je wel voor dit leuke initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel hoor en fijn dat je er echt de tijd voor neemt!!
      Fijn weekend hoor,
      liefs Tiets

      Verwijderen
  15. Prachtig gedaan, een mooi idee. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh dit doet me aan Frankrijk en vakantie denken. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh dit doet me aan Frankrijk en vakantie denken. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn de creaties mooi geworden.
    Zo leuk om te zien dat iedereen een totaal andere uitwerking heeft, geheel naar eigen stijl en idee.

    Alle boekjes waren stuk voor stuk schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie start van Miriam, ik hop nu even langs kon gisteravond niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, dat was een super leuke Bloghop (zoals je ziet heb ik van de week mijn eigen blog onder handen genomen zo dat ik langs kon hoppen) Ben een uurtje zeer vermaakt met prachtige ideeën en uitwerkingen. Mijn hoofd is vol gestopt met een hoop leuke ideeën. Bedankt dames!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha kijk das de bedoeling dat je ideetjes krijg... top Aline! xx

      Verwijderen
  21. geweldig alles te hebben gezien - fb was niet erg blij met dat gehop - dus als er niets geplaatst is bij jullie dat komt omdat er steeds geblokkeerd werd - maar jullie zijn stuk voor stuk creatieve kanjers!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel meis enne vanaf maandag hoppen we op facebook hoor! xx

      Verwijderen
  22. Wauw ik ben nu al onder de indruk van al dat moois
    Tot strakjes
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Kimya team Ik ben onder de indruk van al deze geweldige mooie creatieve uitspattingen hoor .
    Jullie zijn allemaal toppertjes en bedankt dat jullie al deze mooie creaties weer met ons hebben willen delen .
    Ik heb weer inspiratie opgedaan en ik weet waar die mooie hebbedingetjes zijn te krijgen hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je leuke reactie hoor!! xx

      Verwijderen
  24. Wauw Miriam! Echt supergaaf deze creatie! En alles tot in detail klopt gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja geweldig weer van onze Miriam he! xx

      Verwijderen
  25. Wat een bloghop. Echt super gaaf en wat een creaties. Kimya mag trots zijn op zo'n design team.....
    Ga vooral zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw!! Wat een mooie creatie, weer iets voor mijn "to do" lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende creatie Miriam. En de bloghop was geweldig, zulke schitterende creaties, en allemaal zo verschillend. Geweldig.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Klaar met hoppen, maar maak zo nog een rondje. Stuk voor stuk prachtige ontwerpen. Ik zou ze allemaal wel willen namaken en hoop dat heel gauw de basissetjes uitkomen. Mijn verlanglijstje van Kimya groeit met de dag haha. Zulke leuke hebbedingentjes. Geweldig DT en superleuke webshop. Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel hoor en ik zal zodra het basissetje online staat dit melden hier op het blog!!xx

      Verwijderen
  29. Wat mooie en verschillende creaties. Allemaal even mooi. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat mooie en verschillende creaties. Allemaal even mooi. Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hop hop hop, wat ik gezien heb was top! Echt heel leuk om te zien wat je met materialen aan diversiteit kunt maken! Hop idee is wat mij betreft super leuk!! Net als jullie materiaal! 👍 Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je leuke reactie!! xx

      Verwijderen
  32. De sneak peaks zien er alvast veelbelovend uit!

    Miriam, ze zeggen wel eens dat de spits afbijten het moeilijkst is, maar jij maakt al meteen een geweldige start voor de bloghop! Wat een prachtige, vrolijke creatie! Alles past perfect bij elkaar en zoveel leuke details. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vermelde het al meerdere malen, maar wat een diversiteit in jullie creaties dames! Stuk voor stuk waren ze prachtig! Ik ben er zeker van dat er heel wat mensen blij gemaakt zullen worden als ze jullie creaties mogen ontvangen. Of misschien is het wel een presentje voor jezelf?! Dames, aan jullie allen m'n complimenten en bedankt voor de leuke bloghop! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een geweldige hop zeg hier ga ik op deze moederdag eens even goed voor zitten . .prachtig om zo weer inspiratie op te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel hoor en dat was nu juist onze bedoeling...jullie inspireren! xx

      Verwijderen
  35. Wat een geweldige hop! Ik kijk alvast uit om alle andere creaties te bekijken :)
    Er ligt al een gehele tijd een notitieboekje op mijn bureau om mee aan de slag te gaan,
    en ik heb wel een idee in mijn hoofd... Maar nu ga ik nog meer inspiratie krijgen zodat het geweldig gaat worden ;) Alvast bedankt!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw zeg!! Wat een lange maar te gekke bloghop!! Ik vond ze allemaal geweldig, één voor één... Mijn hoofd loopt over van de inspiratie ik ga alvast aan de slag!! Groetjes Anneke

      Verwijderen
    2. hahaha wel snel opschrijven wat er in je hoofd zit hoor want anders ben je het later misschien kwijt.. dank je wel!! xx

      Verwijderen
  36. Waaauwie, wat gaaf!
    Je kunt de lavendel bijna ruiken als je naar de afbeeldingen kijkt.
    Wat een onwijs mooie details heb je erbij gemaakt, super mooi om in het lavendelpaars te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En weer rond. Phoeeeh wat een gave creaties.
    Iedereen die het gezien heefy zal vast en zeker wat ideetjes rijker zijn geworden.
    Ik heb in elk geval wat inspiratie op gedaan voor de challenge van mei😊.
    Femke, wat mag je trots zijn op je team!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je geweldige reactie hoor! xx

      Verwijderen
  38. Wat prachtig om te zien hoe verschillend het 'zelfde' project wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja vonden wij zelf ook erg bijzonder! xx

      Verwijderen
  39. Het was GENIETEN !!
    Super leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zoveel creaties en allemaal anders en zo mooi! Bedankt voor het maken en delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zoveel creaties en allemaal anders en zo mooi! Bedankt voor het maken en delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een schitterende creatie, wat zul je hier lang mee bezig zijn geweest. Ik vind die gedraaide paarse spiraal zo leuk. Toppie gemaakt. gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  43. weer terug op Kimya en alle hopjes gezien, wat zijn ze mooi en zo verschillend ook allemaal. Dank jullie wel voor het delen dames, ik heb ervan genoten. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een superleuke hop hebben jullie gemaakt ! Zo veel verschillende creaties ! Heel erg leuk om mee te doen met jullie bloghop, nu ga ik vol inspiratie lekker zelf aan de slag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen