dinsdag 14 juni 2016

Mix & Fix!



En dan gaan we vanaf vandaag iets nieuws starten bij Kimya. De uitdaging die we eerst deden
"Laat je uitdagen" wilde niet van de grond komen dus zijn we die gestopt en ben ik eens na gaan denken over iets nieuws!

MIX & FIX!

Wat houdt dit in?

Ik heb samen met Femke 3 dezelfde basis setjes samen gesteld en deze zijn naar Miriam, Sandra en ik zelf opgestuurd.


Met dit pakketje zijn we aan de slag gegaan en hebben ieder weer wat anders mee gemaakt!

Sandra

Hoe San dit gemaakt heeft kun je verder lezen op haar eigen blog!
Klik HIER


Tiets 
Hoe ik dit gemaakt heb kun je HIER lezen


Miriam
Ik heb het tasje uit elkaar gehaald en er een album van gemaakt. De loonzakjes zijn de pagina;s geworden. Onder deze foto;s vind je een uitgebreide uitleg hoe ik het gedaan heb.

Een super gaaf pakket vond ik het en heb er met plezier aan gewerkt..  Paars is helemaal mijn kleur!








Ook de achter kant maar een beetje gepimpt

En zo ziet het album eruit als hij open staat.
Werkwijze:

Allereerst knip je het tasje open op de middelste zijvouw( zijkant tasje)

Je legt nu het tasje zo neer ,plak alle losse flapje vast

eerste rillijn zet je op 14,5,daarna 1, 14,5,en 1cm  je meet steeds vanaf de rillijn ……als je klaar bent  vouw je het tasje tot een album.
 Neem nu  een stukje cardstock  8.5 cm bij 5 cm en rilt het weer op de rillijnen .
Je plakt de loonzakje zo aan elkaar.
Je vouwt de flapjes van de loonzakjes eerst naar buiten zodat de plakrand aan de buitenzijde zit De plakrand plak je  vast aan het middelste loonzakje  zoals aangegeven op de foto .
Ook laat ik jullie alvast zien hoe de harmonica straks tussen de loonzakjes komt te zitten. 

 e vouwt de rillijnen nu zoals op de foto en plakt de dubbelzijdige plakband zoals aan gegeven op de foto.


 Je plakt hem nu dicht en knipt de hoekjes schuin zodat hij er beter inpast .

 Plak nu op alle over gebleven 1 cm kantjes  dubbelzijdige plakband



 En plak hem op het middelste loonzakje .

Nu de andere kantjes nog even vastplakken .
Nu draai je het geheel om en snij van de loonzakjes  1cm af .
Je plakt nu op de overgebleven 2 x 0,5 cm dubbelzijdige tape en plakt het geheel in het (tasje )
Om precies te zijn tussen de eerste 1 cm vanaf links
De basis is nu klaar …..nu kunnen jullie alles gaan pimpen.

Ik hoop dat alles duidelijk is …...mocht dat niet zo zijn, hoor ik het graag!!



**************************************************

Nu hebben  we nog een  aantal van deze pakketjes gemaakt die vanaf nu te bestellen zijn.  Degene die deze gaan kopen mogen dan  mee doen met de wedstrijd die we eraan verbonden hebben.
(Niks verplicht hoor maar het mag en kan!)
Klik HIER  dan kom je in de winkel bij de pakketjes.
Maak  ook iets leuks met de materialen uit dit pakket en wie weet maak je kans om het volgende Mix & Fix pakket te winnen en meteen gast designer te worden bij het Kimya team!!!

Mail je creatie dan naar tiets@kimya.nl

Deze wedstrijd loopt tot en met 1 Augustus! ik zorg ervoor dat alle ingezonden foto;s in een blogpost komen te staan hier op ons blog en maak 2 Augustus de winnaar bekend!

Veel succes allemaal!


3 opmerkingen: