donderdag 2 juni 2016

Opruimen (3)

En vandaag de laatste 3 foto;s van het opruimen van de Kimya artikelen van Miriam, Christa , Jolanda en Martine.


Hoe bewaard het DT TEAM zijn Kimya spulletjes??
Ik zou bijna zeggen joh gewoon in bakken …hihihihi

Uuuhhh is ook echt zo …kijk maar !!!!!

Zoals jullie zien zit het kleine spul lekker bij elkaar in sorteerbakjes

In de bovenste bak zitten alle Labels  bij elkaar
 in de onderste zitten de Doilly’s en de etiketten.

 Een bak vol met blokzakken en gewone zakken in verschillende maten



In de linkse bak zitten alle zelfmaakpakketjes  ..ja echt waar die mag ik allemaal nog gaan maken ..maar het is ook wel erg makkelijk om ze in voorraad te hebben  je weet nooit of je snel iets leuks moet maken.

In het onderste bakje zitten al het touw en de klosjes bij elkaar. 

 Dan hebben we ook nog een trolly met drie lades
In de bovenste lade zitten de harde doosjes notitie boekje en de allerkleinste zakjes bij elkaar in een gripzakje.
Ook vind je hier de rietjes.

 In de tweede lade zitten alle doosjes die je nog moet vouwen en tasjes in verschillende maten .

 In de onderste lade zitten alle linten lekker op kleur in gripzakjes
Heerlijk overzichtelijk.

 Mijn Houten stempels bewaar ik zo …..je ziet er een beetje van Kimya en een beetje van mezelf.  Ook heb ik de nieuwste blokjes van studio light hier in liggen  en als je goed kijkt liggen ook de nieuwste clear stempels erbij ….ik heb deze zeer binnenkort nodig dus ik dacht …niet te ver wegleggen.



En zo staat het dan naast mijn bureau …..lekker dicht bij.
Want op elk project dat ik maak zitten spulletjes van kimya .
Nu hoor ik jullie denken …...ja mooi opgeruimd zo …... is dat altijd zo ….uuuhhh NEE…. neem van mij aan …..ook in mijn kamer is met hoge regelmaat een mega bende.
Ik wens jullie allemaal heel veel knutsel plezier toe, ik hoop dat jullie het leuk vonden om een klein kijkje te mogen nemen op mijn hobbyzolder 
 Veel liefs XXX

************************************************************


Hoi allemaal,

Onze Hoofd DT Tiets ;), kwam met een leuk idee, meiden laten jullie zien hoe jullie de Kimya spullen opgeruimd hebben.
Nou ik ben dus klein behuisd, appartement met twee wel grote slaapkamers maar kom er echt een tekort , heb een GIGA kast achter in mijn woonkamer staan die zit echt vol met hobby spullen , en ja kom nog ruimte te kort.
Verhuizen is de optie haha, wil echt een kamer voor mijn zelf!!!


Heb dus een beste curver box echt die zit nok vol past er ook net onder haha.
Als ik die terug schuif moet echt ff met wat kracht.


Tja en als die zo vol zit kan je het verwachten he, deksel stuk .
Maar het functioneert nog :).



Ik heb dus alles in grote en kleine sluitzakken , alles beetje gesorteerd .
Zo handig die zakken , blijft droog, valt niets uit en je ziet wat erin zit.


De eerste twee zakken zitten vol met tule,linten,kant , jute, mesh wired.


De onderste foto heb ik een zak vol met leuke hebben dingen , knoopjes, stickertjes, wat losse rietjes, veren,bedels, sterrenlabels, hartjes, sinterklaas en kerst spulletjes.


Heerlijk om erzo in te graaien.


Je word heel praktisch  als je klein behuisd bent , ik kan heel goed verplaatsen noemt mijn man dat ,ik noem het opruimen haha.
Alle kraft doosjes zover bij elkaar, de plasticbollen wat dieper in de box , ik leg daar altijd mijn linten boven op zonde als dat kapot gaat.


In een kleinere zakje de kleine labels en vlopjes, alles bij elkaar.


Tja wat moet ik hier op zeggen , gekleurde rietjes gek ;).


De grotere labels ook allemaal bij elkaar.


In de drie grote paperbags  heb ik in de een de paperbags in, tasjes en vouw doosjes, theezakjes.


Zo net even weer alles voorzichtig in de box gedaan , word weer even voorzichtig aan drukken haha.


Ojaa en niet te vergeten , Kimya verkoopt de Gorjuss Girls , I LOVE IT , wel te zien denk ik haha.
De 4 nieuwste gorjuss liggen vooraan, so Sweet he.
Deze meisjes liggen opgestapeld in mijn kast, maar voor jullie even uitgestald op tafel


Wat vinden jullie ervan?
XXX

*********************************************************

Ik doe mijn naam eer aan Jootje Chaootje. Ik heb mijn Kimya spulletjes in dozen zitten en in in een grote bak. Eigenlijk moet ik het allemaal gewoon netjes opruimen, maar dat moet ik eigenlijk met mijn hele hobbykamer doen. Een voordeel is dat alles binnen handbereik heb.


Ik vind het heerlijk om lekker door de dozen te neuzen om wat passends bij elkaar te zoeken. Ik weet alles ook feilloos te vinden en als ik alles opruim dan loop ik me een breuk te zoeken. Ik presteer eigenlijk het beste in chaos hihi.


Ik heb alle lintjes en etiketjes wel in zakjes zitten, zodat het er nog een beetje geordend uit ziet.


Ook alle kleine frutseltjes zitten bij elkaar in een zakje.


Ik hoop niet dat jullie al te veel geschrokken zijn hihi.
Ik ga maar eens een voorbeeld nemen aan de rest van de meiden, want het ziet er bij hun piccobello uit. Ieder jaar neem ik me voor om alles mooi op te ruimen, maar er komt nooit wat van terecht, dus ik laat het maar zo.

 photo Signature Jolanda_zpslp39i4o5.gif
***********************************************************

Het is eigenlijk best wel goed als er gevraagd wordt om foto`s te laten zien hoe je je hobbyspullen bewaard........Je hebt gelijk zoiets : OEPS...nu moet ik opruimen.....hihi


 Zo ziet mijn hobbytafel eruit . Dan denk je misschien ; wat een klein plekje , maar op de èèn of andere manier werkt dat wel lekker. En ik sta ook nog het liefst !



Maar als ik dan iets heb afgemaakt ruim ik m,n tafel wel op, wel zo netjes ( en de katten gaan nergens mee aan de haal ! )



Ik heb drie ladekasten.......in de èèn zit veel papier , in de ander heb ik 1 la vòl met plakpareltjes (zou het een fetish zijn ?) en daar zit nog meer klein spul bij en in de andere kast zitten vooral heel veel bloemen en rietjes en zo voorts .



Daarvoor staat trouwens een bak met m,n Kimyaspulletjes . Vind ik iets handiger als alles bij elkaar zit .

Dan hieronder een bak met alleen maar labels en met bloemen. Die heb ik dichtbij staan, als die dan wat leger is kan ik hem vanuit die grote lade bijvullen.



Hier een bak met allerlei zakjes....blokzakjes, fruitzakken, loonzakjes.........


Toen kwam ik de bak met lint tegen........1 grote bak vol......die ben ik maar eens gaan uitpluizen. Ik heb wat kleinere bakken gekocht bij de Action ( hofleverancier ;) ) en heb alles op kleur bij elkaar gelegd, Heb ook gelijk maar weggegooid......dus dat ziet er nu zo uit !



Zo krijg je dan toch nog een opgeruimde werkplek.....;)

Groetjes....
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal geweldig hoe jullie allemaal je dingen opbergen en zo.
    Leuk om zo eens te zien.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig om te zien hoe jullie op eigen manier van opruimen doen, zeg ! Ik ben echt helemaal niet opruimerig als jullie, hoor ... bij mij echt mega mega bende zoals altijd ! Toch leuk idee van opruimen, vind ik ... Echt top !

    BeantwoordenVerwijderen