dinsdag 16 augustus 2016

Mix & Fix! Nr 2!

De eerste Mix & Fix was een succes...veel pakketjes verkocht dus blijkbaar is er vraag naar  dit soort kant en klare bij elkaar gezochte pakketjes dus we gaan er weer eentje starten. Het wedstrijd element halen we eruit  dus het Mix & Fix team is met een nieuwe pakket aan de slag gegaan!

Je kunt het pakket
 bestellen!

 Alle 3 hebben we er een uitleg bij gezet over hoe dit gemaakt is dus jullie kunnen het dan vast en zeker ook maken! Maar natuurlijk kun je er ook gewoon je eigen ideetjes mee maken.

Sandra
Hoe San dit gemaakt heeft kun je verder lezen op haar eigen blog!
Klik HIER
***********************************
Tiets
Hoe ik dit gemaakt heb kun je
 
HIER lezen.
*******************************************

Miriam:
Altijd spannend wat voor pakket de meiden nu uitgezocht hebben
En ik kan je zeggen …. hij is weer geweldig !!!! 
Wow wat een super gaaf pakket …..meteen maar even brainstormen.
wat gaan we hier mee doen ……laten we de brievenbus doos heel ……  uuhhhhh nou NEE,
wij zijn slopers dus zonder over na te denken ligt hij al uit elkaar.
En gaan we aan de slag.

 Zo ziet het doosje eruit als hij uit elkaar is alle losse delen zijn er af gesneden.
Ik leg het je meteen uit hoe en wat
Je legt het doosje dus zo neer ,linker en boven flapje snij je eraf  Ril op   2,5-2,5-18-2,5-2,5 cm .  je zal zien dat de vouwen van het bestaande doosje gewoon mee tellen
daarna zie je bij de twee midden vouwen twee kleine flapjes die zijn 5cm lang en 2,5 cm breed .

snij de rest er af zoals je ziet op de foto



 Nu gaan we nog een verleng stukje maken  dit stuk je is 5,5-18 cm
Ril op 3cm 



 Voor de sluiting heb ik gekozen voor 3 magneetjes de maten staan op het doosje geschreven op de kruisjes plak je de magneetjes makkelijk zo toch
Nu kun je het doosje gaan pimpen ..

 als dat klaar is snij je  drie kaartjes  13,5 -16,5 cm
de gaatjes maak je in het kaartje op 3,5 cm uit de kant en 1cm van af de onderkant, ook plak je stevige tape zoals je ziet op de foto ..nu draai je hem om en plak het mooi in het midden .
TIP : Maak  eerst alle gaatjes in de kaartjes , in het middelste kaartje komen aan beide zijde           gaatjes .
En dit is dan het eind resultaat :






Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik één vel meer heb gebruikt dan in het pakket zat ook de ringen zitten niet in het pakket.
Ik wens jullie net zo veel plezier met dit prachtige pakket als dat ik gehad heb.
En nu op naar de ander dames ik ben ook erg benieuwd wat zij met dit pakket gemaakt hebben.
Veel plezier hoor
Liefs XXX 


4 opmerkingen:

  1. Super leuk allemaal. Maar dat kan ook niet anders met deze mooie spulletjes.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk allemaal. Maar dat kan ook niet anders met deze mooie spulletjes.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen