donderdag 22 september 2016

2 nieuwe basis sets!

Het gaat superrr met nieuwe basis setjes bij Kimya!! Vorige week nog de kerst pocket letter en nu zelfs 2 nieuwe!!
Voor de DT dag afgelopen 10 September  had ik een nieuw project bedacht voor de DT leden en Sandra en ik hadden allebei al het voorbeeld klaar. Het is een mini album in een tasje geworden!
Omdat er veel vraag is naar herfst setjes  en het project zo gaaf is van San is er ook van haar project een basis set gemaakt!!
Hoe gaaf is dit!!!
Op haar blog vind je nog enkele foto;s!

En ik had de mijne in kerst thema gemaakt met het prachtige Frozen Forest papier van Studio Light!
Het zelfde project dus maar in andere stijl en het ziet er dan ook meteen heel anders uit!!


KLIK HIER
dan kun je op mijn blog meer foto;s vinden!

Ik ben dan ook heel benieuwd naar de andere team leden..want iedereen heeft zijn eigen thema mogen verzinnen... Op 14 oktober kunnen jullie alles bekijken want dan gaan we met zijn allen bloghoppen met dit project!!

KLIK HIER
dan kom je in de webwinkel bij de kerst uitvoering en

KLIK HIER
voor de herst!!

De basis sets  zitten vol met de diverse Kimya artikelen en een basis werkwijze van hoe je het album moet maken met stap voor stap foto;s!


 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen