vrijdag 3 maart 2017

Bloghop!

Het is weer bloghop tijd bij Kimya!!
Deze keer zijn de meiden aan de slag gegaan met dit Kimya artikel





Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Kimya blog ( Miriam Lepelaars)

Desiree

Martine

Christa


Margreet


Jolanda


Sandra


Esther


We beginnen met het project van Miriam!

Hop hop hop ……We gaan weer gezellig blog hoppen.

Ook deze keer heeft Femke weer iets voor ons verzonnen.
Nou …..ik kan je vast verklappen ,het was weer een hele uitdaging hoor!

Maak  eens wat met stroopwafel zakjes !!!
 Ik heb als basis een blokzak genomen deze heb ik tot 2 cm van de kant dicht gevouwen.
Eerst alles beplakt met design papier, op de blokbodem zit een Kraft kaartje geplakt met daarboven op een dubbel gevouwen stroopwafel zakje ,één puntje heb ik terug gevouwen .
In het zakje zit een tag geschoven .
 Hier heb ik een stroopwafelzakje voor één derde dicht gevouwen. beplakt met design papier.
In het zakje wat er nu ontstaat zitten twee tags geschoven met daarboven op een hart prikker met tekst sticker.
In de andere opening van het zakje zit ook een eigen gemaakte tag geschoven.
Door het gaatje zie je een lintje met een strik van katoen koord.

 Hier hebben we het stroopwafelzakje gewoon in zijn geheel opgeplakt .
Verder zie je hier een papieren onderzetter,een groene strik met vogeltjes en aan de onderkant zie je het mooie bloem lint met daarop bloemetjes geplakt .
In de blokzak zit een eigen gemaakte tag geschoven.

 Op de achterkant zitten twee linten op elkaar geplakt met daarboven op een Kraft hart met een tekst etiket .
Door het gaatje zit een twin touwtje geknoopt met een strik van katoen koord.

 De vier tags die verstopt zitten in de blokzak zijn allemaal voorzien van lintje en strikken van  katoen koord.

Op de achterkant van de grootste tag heb ik nog een mini envelopje geplakt,
zodat je er een persoonlijk geschreven  briefje in kunt doen.
   
  
  
   
  
  
 

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren en jullie mogen nadat je een reactie hebt achtergelaten  doorhoppen naar
  Desiree
De hop duurt tot en met  zondag  5 maart en daarna word er een winnaar bekend gemaakt.


31 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie creatie's hebben jullie gemaakt.
    Ga ze allemaal bekijken.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super mooi gemaakt er is zo veel op te zien.
    super gaaf gedaan.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw deze is ook erg mooi!
    en wat een mooie bloghop creaties heb ik gezien. Goeie hersenkraker maar met PRACHTIGE uitwerkingen! Erg knap dames!

    Groetjes
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vind ik prachtig!. Past goed bij mijn eigen stijl. Lieve papiertjes en zachte kleurtjes.

    Groetjes Inge




    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste keer dat ik op jullie blog mee hop. En meteen zie ik zoiets moois. Waauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uitgehopt. En dan nog even een reactie op deze mooie uitvoering. Ook erg mooi ge daan. Top uitvoering

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt en dat met een oer hollands stroopwafelzakje en nog vele andere mooie producten van Kimya
    Weer veel ideeën opgedaan ���� Dank je wel Miriam voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan en wat een leuke spulletjes zag ik voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb het rondje gemaakt! hele leuke dingen allemaal. Weer veel inspiratie opgedaan!

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb ze allemaal gezien, de één nog mooier als de ander. Ongelooflijk wat het team ervan maakt, mijn complimenten. Ga er zeker een paar namaken. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie Bloghop!
    Veel inspiratie opgedaan.
    Dankjewel DT team voor al jullie prachtige creaties.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt. Je komt ogen tekort!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heben nu alle blogs gezien en ben zeer onder de indruk van de creativiteit van het DT team. Allemaal geweldige creatie's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heben nu alle blogs gezien en ben zeer onder de indruk van de creativiteit van het DT team. Allemaal geweldige creatie's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heben nu alle blogs gezien en ben zeer onder de indruk van de creativiteit van het DT team. Allemaal geweldige creatie's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig gemaakt. Je komt ogen tekort!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Miriam. Een schitterend project.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klaar met hoppen, wat een prachtige projecten zijn er gemaakt, GEWELDIG.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende projecten hebben de dames gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stuk voor stuk plaatjes van kunst werkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk weer op deze grauwe zondag. Liefs Jolanda da

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk deze blog hop. Je kan er veel inspiratie uit halen en wat verschillend allemaal. Ik moet alleen nog ontdekken hoe ik mijn naam erbij kan zetten. Daarom het er maar bij getypt. Groeten op deze regenachtige zondag van Jolan Da

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heb alles bekeken ,super,"Eindeloos creeren",is hier echt van toepassing

    BeantwoordenVerwijderen