zaterdag 15 juli 2017

Vakantie blogpost!

We hebben al héél lang een Kimya Design team. Voor jullie is het daarom ook leuk om eens te lezen hoe lang iedereen er al bij zit.
Dus heb ik de meiden gevraagd dit eens op te zoeken  zodat we er een leuke blogpost over kunnen schrijven. Met foto's van het eerste geposte project en het laatste of waar ze het meest trots op zijn! Leuk om te zien hoe  iedereen gegroeid is!
Veel plezier met het lezen van deze post!


 Margreet

Een leuk idee van Tiets, weer eens "oude" herinneringen ophalen ;)

Wat is dat leuk, om al mijn gemaakte Kimya creaties eens door te bladeren!
Ik wist het niet meer precies, maar in november 2014 heb ik mijn eerste Kimya project gepost.
Inmiddels dus bijna 3 jaar Kimya DT lid. En nog steeds enthousiast hoor! Jullie leuke reacties op onze blogposten stimuleren dat ook!
Ik vond het best spannend, maar wel een erg leuke uitdaging dat ik door Tiets gevraagd werd deel uit te gaan maken van het Kimya DT! Kon ik dat wel waar maken, elke keer wat nieuws verzinnen......? Nou, ik kan jullie zeggen dat ik nog geen moment spijt gehad heb. En met de ene keer wat meer inspiratie dan de andere keer lukt het toch om iedere keer weer een nieuw project te maken! Het is fijn deel uit te maken van zo'n hecht team!

Op mijn eerste post  ben ik nog steeds trots, deze staat nog altijd te pronken op mijn werkplekje.


 


Als je dit album nog eens wilt bekijken kan dat hier.
Volgens mij is mijn stijl ook niet erg veranderd........ :)

En kiezen wat mijn mooiste creatie is? Dat vind ik echt een lastige keuze! Ik kan nog steeds voor 100% achter mijn projecten staan! Al is de één wat beter geslaagd dan de ander.
Het mooist om te maken was dan denk ik toch het album voor het 40-jarig huwelijk van mijn ouders. Al die herinneringen maken het dierbaar!




Om dan toch ook nog een wat recentere post te laten zien, dat is dit leuke kraftdoosje met labels en kado-envelopjes.
Inmiddels is Kimya ook steeds meer gegroeid en het assortiment steeds verder uitgebreid.
Aan materialen geen gebrek dus!
Het blijft een leuke uitdaging om elke keer toch weer een (ver)nieuw(end) project te verzinnen!
En dat doe ik met veel plezier, dus ik hoop jullie nog veel creaties te kunnen laten zien!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe! 
Enjoy the Summer!!

Liefs Margreet 

*****************************************************

Esther

Na de vraag van Tiets hoelang zit jij bij Kimya, moest ik toch echt mijn blog erbij pakken.
Het was juni 2014 dat ik werd gevraagd of ik erbij kwam in de groep. Via Facebook was er een oproepje geweest en daardoor ben ik eruit gepikt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens meer weet wat ik moest maken of doen. Erg he... Maar goed, ik werd gevraagd en vond dat zooo onwijs tof en super om met gave spulletjes aan de slag te gaan. 
Het was stiekem ook best wel een beetje eng hoor. Er gingen nu zoveel mensen naar mijn creaties kijken, slaat dat aan. Vinden ze het echt wel leuk?? Spannend dus. Maar volgens mij is het goed uitgepakt. Want 3 jaar later zit ik nog steeds bij Kimya. Een mooi bedrijf wat enorm aan het groeien is. 3 jaar geleden kon je een dansje wagen daarbinnen bij Kimya, als je dat nu doet hang je met je kontje in de stansen en de stempels hahaha. 
Maar mijn eerste creatie durf ik dus bijna niet te laten zien en heb daar net hard om zitten lachen. Wat een karig dingetje hahaha. Dit poste ik dus op 7 juli 2014:


Mooi he!!!!!!!!! hahaha

Mijn allermooiste creatie is de bloghop van 14 oktober 2016. Deze vind ik gewoon geweldig qua kleurencombi. En staat hier te pronken op de kast nog steeds. Ook omdat het foto's zijn van een geweldige vakantie in Frankrijk. Ik krijg enorme heimwee daarnaar toe als ik mijn album bekijk. Smelt je mee???




Op naar nog meer mooie, en vooral gevulde,creaties... die 1e kan ECHT niet he hahaha. 

Liefs, Esther

*******************************************************
Desiree

heb ff moeten graven maar uiteindelijk heb ik het teruggevonden! In januari 2014 ben ik bij kimya gekomen en in februari kwam mijn eerste project voorbij. Spannend!


En mijn mooiste project vindt ik dan toch wel dit doosje met bovenaan een bagtopper. Zo zie je maar dat je die voor verschillende doeleinden kunt gebruiken.



Ik hoop dat jullie nog veel inspiratie van het kimya blog mogen halen en krijgen!
Ik vindt het in ieder geval heerlijk om lekker met papiertjes en versieringen bezig te zijn en iets leuks te maken.

Liefs, Desiree

*****************************************************
Jolanda

Ik moest redelijk ver terug zoeken hoe lang ik al in het Kimya zat. Poehhhh de tijd gaat zo snel. Mijn eerste blogpost heb ik op 24 februari 2013 geplaatst, dus rond die tijd ben ik ook in het team gekomen. Ik denk dat ik samen met Tiets één van de hot rods ben.
Ik heb toen een rode blokzak gepimpt. Toch wel leuk om je stijl van kaarten maken in al die jaren te zien veranderen. De producten van Kimya zijn zo goed te combineren met alle andere hobbymaterialen, mallen stempels etc.


één van mijn mooiste projecten van wat ik tot nu toe heb gemaakt is toch wel dit doosje met daarin een album.
Zon, zee, strand en nautische dingen is helemaal mijn ding.
 Onder het kopje Thema-/ seizoensverpakkingen in de webwinkel kun je alle verkrijgbare spulletjes per thema gesorteerd in één oogopslag zien.


Ik hoop jullie nog lang te mogen inspireren en ik wens iedereen een hele fijne vakantie!
Liefs, Jolanda

*******************************************************
Sandra,

Ook ik moest echt ff graven wanneer ik nou in het team kwam,  Maar het was februari 2014, na een oproepje op Facebook werd ik uitgekozen om bij het team te komen, superblij was ik!!
En dan mijn eerste project tjee zeg wat een simpele, we kregen toen die houten vogelhuisjes opgestuurd met de vraag om er iets van te maken veel Kimya hoefde er niet op als we maar konden laten zien dat je er iets mee kon. Ik heb echt nog even getwijfeld om vals te spelen en mijn tweede project te laten zien want dat was een stuk uitgebreider maar nee dit is gewoon echt mijn eerste project hihihi.

En dan mijn favoriete project, daar hoef ik echt niet lang over na te denken, en alhoewel ik echt wel meer hele gave projecten heb gemaakt blijft deze toch echt boven aan mijn lijstje staan.
Het is de letterbak van kraft doosjes, ik had aan Femke gevraagd om mij doosjes op te sturen die eventueel beschadigd waren en waren en waar ze toch niks meer mee kon, ik denk dat ze gedacht heeft die is niet goed bij der hoofd haha.
Deze letterbak kwam eruit hij staat nog steeds op een prominente plek in mijn hobbykamer en ik ben er nog steeds enorm trots op!!




Lieve groetjes Sandra 

****************************************

Tiets
Tja moest even ver terug lezen om te kijken wanneer ik echt in het team ben gekomen en ik denk dat dat  op 23 Febr 2013 is geweest. Ik maakte daarvoor al dingen met Kimya artikelen maar officieel in het team hou ik deze datum maar aan.
Ik had toen dit projectje gemaakt..een dubbelgevouwen paperbag met daarin lekker Latte Macchiato! En een label.
Hihih moet er nu wel om lachen omdat inmiddels de projecten iets uitgebreider zijn geworden.
En natuurlijk ben ik inmiddels een medewerker bij Kimya en ben ik hoofd van het team geworden.
Wat kan het soms raar lopen in het leven he..
Ik werk er alweer 1,5 jaar en doe dit met zoveel plezier!! Het is wel altijd druk druk en er boven op zitten met nieuwe dingen en projecten  bedenken en in het begin dacht ik van oeps red ik mijn aantal uren wel, maar pff die vliegen echt voorbij hoor.


Ik geniet zo van dit werk en vooral dat ik de mensen weer nieuwe projecten kan laten leren.
We zijn gestart met Scrap en Bep en doen die zelfs live!
Ook de beurzen worden altijd druk bezocht, en  daar geniet ik volop van!
We willen nog proberen wat nieuwe dingen te organiseren voor de facebook groep maar ja niet alles kan tegelijk.
Ook doen we nu 1 keer per jaar een doe dag...  heerlijk met 50 mensen een gezellige workshop dag doen en dat is ook zo gezellig. Een leuke groep zo , zodat je ook nog kans hebt met iedereen te kletsen, ervaringen uitwisselen, shoppen etcetc.
En natuurlijk een geweldig team die ervoor zorgt dat er elke keer weer geweldige blogposten gemaakt worden. Een hecht team die elkaar steunt in slechte tijden en die veel lol hebben!
Genieten is dat!

Wat ik mijn mooiste project vind tot nu toe is natuurlijk een kerst project en wel die van 2015.
Dit was een mysterie project en gemaakt van tasjes. Gelukkig dat iedereen het ook een mooi project vond want had de workshop 2 keer vol en de basis setjes zijn goed verkocht!




Ik hoop jullie allemaal terug te zien op onze facebook groep en hou natuurlijk ook hier bij wat er allemaal door het team word gemaakt!

Rest mij nog jullie een hele fijne vakantie toe te wensen !!
Liefs Tiets xx

************************************************************

Christa
Tiets vroeg "Chris zou jij het leuk vinden om in het team van Kimya te willen komen designen" nou ik heb daar dus niet over nagedacht en zij direct JA te gek !!!!
De producten kon ik al , kocht wel is wat via de beurzen, een aantal meiden kon ik al goed dus ik paste me direct aan ;) .

Na even mijn eigen blog omspitten kwam ik achter de datum wanneer ik mijn eerste creatie en blogpost voor Kimya heb gemaakt.
16 Juli 2015 heb ik voor de juffen, want we liepen al tegen de zomer vakantie aan , leuke thee zakjes met venster gedecoreerd .


Aaron mijn zoon had toen een Chauffeur Rob en ik had voor hem met de zelfde lijn papier een doosje van Kimya  gedecoreerd.
In het doosje pepermunt , Aaron kreeg bijna altijd na de rit een pepermuntje.


Mijn mooiste project van Kimya is denk ook mijn emotioneelste , De chauffeur van Aaron ging met pensioen , ik zeg het eerlijk vreselijk vond ik , maar ja voor Rob natuurlijk heerlijk en zo verdient en gegund , wat was dat een lieve man zeg!.

Ik had een paperbag om getoverd tot een soort van flip kaart met vakken .
Daarbij een mooie mand met allerlei cadeautjes in thema van Frankrijk want zijn vrouw en hij zijn liefhebbers van dat land.
Aaron had nog een eigen briefje gemaakt .



Ik hoop nog heel lang mee te mogen designen in het super team van Kimya .
XX Christa

*********************************************

Miriam
 Onze HDT ( Tiets)  vroeg ons om eens een terug blik te werpen op onze tijd bij Kimya
Dus ff wat terug gezocht , in mei 2015 werd ik gevraagd om in het DT team te komen.
Eerlijk is eerlijk ik heb er even over na moeten denken, wist niet goed wat er van me verwacht werd en ik wilde er voor de 100% voor gaan dus…. heb ik er tijd genoeg voor en kan ik aan de wensen voldoen ..dat alles goed overwogen te hebben heb ik JA gezegd en joh wat ben ik er happy mee
 Donderdag 11 juni 2015 was mijn eerste blogpost 

 Kan het mijn eigen nog goed herinneren ….joh wat vond ik het spannend .



Het was een flessen hanger van DDBD…. ik kan jullie wel bekennen dat ik deze  nog regelmatig maak ....Vind hem nog steeds erg leuk en een ideaal kado bij een feestje of met een fles verse jus voor iemand die ziek is.
In de ruim 2 jaar heb ik 7 bloghops  22 blogposten 2 mix en fix en 5 extra posten mogen verzorgen.
Wow als ik het zo lees denk ik toch wel “ hard gewerkt Mirrie”!!
Sommige gingen vanzelf en schudden ik ze zo uit mijn mouw ….maar er waren er ook bij die wel in mijn hoofd zaten maar er echt in wilde blijven zitten hahahahaha.
Maar joh wie heeft dat nou nooit !!
Op de vraag welke post vind je speciaal of het mooiste ????

Die keuze was voor mij niet zo lastig 
Want  deze post heeft een speciaal plekje in mijn hart ……Het kado voor het huwelijk onze Denny en Willeke.

Het was zo leuk om in het geheim hier aan te werken en steeds te verstoppen …soms net optijd pppjjeeuuu !!!!



Een mooie blokzak met veel verborgen plekken waar we wat in hadden verstopt 
Natuurlijk alles mooi verpakt in een tasje .

Ook  ben in die twee jaar  veel Vriendinnen rijker geworden … we zien elkaar niet vaak in levende lijven maar kletsen dagelijks wel ff met elkaar in de app .
We zijn er voor elkaar ….steunen elkaar als het soms wat moeilijk gaat met iemand , wisselen ideetjes uit  … en hebben veel lol met elkaar … dat is Vriendschap!!!

 Ik zeg heel vaak “Tijd vliegt als je het leuk hebt met elkaar” dus als het aan mij ligt vlieg ik nog even mee op de vleugels van Kimya!!

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie toe geniet ervan en maak mooie herinneringen.

Dikke knuffel xxx Miriam  

*****************************************************************

Monique

Hoelang ben jij al lid van het Designteam Monique?
Nou, haha, nog niet zolang. Ik ben er als laatste bijgekomen en vind me dat toch een partijtje leuk!! Ik werd gevraagd door Tiets op de beurs in Uitgeest en dat was op zaterdag 13 mei 2017. Eventjes een nachtje (of twee) over slapen en de maandag daarna heb ik ja gezegd. En ik kan jullie vertellen…ik ben in een ontzettend warm bad gevallen. Wát een topmeiden zitten er in het team. Echt reuze-gezellig zo met elkaar. Lief en leed kunnen we delen met elkaar. Blij met jullie!! ;) Ik heb nog niet zoveel Kimya-projecten gemaakt voor het Designteam, welgeteld twee projecten. Mijn eerste was ‘het spijkerBOEK’. Deze heb ik als swap voor mijn DT-maatje Martine gemaakt. Ik kreeg er dus ook een mini-album voor terug. Hoe leuk is dat?


En mijn laatste was ‘Herinneringen in een doosje’.  Tussendoor nog wel wat kleinere projecten gemaakt. Onder andere kleine kadootjes en ik heb meegedaan aan de 7-tags-of-summer. Hier en daar nog een verjaardagskaartje.  Mijn mooiste project tot nu toe vind ik toch wel ‘Herinneringen in een doosje’.  Juist ook omdat die herinneringen er zijn en je die mag koesteren.

Ik hoop nog veel projecten te maken voor Kimya. En daardoor hoop ik jullie weer te mogen inspireren!
Liefs, Monique ♡
***********************************************************

Martine

Over de vraag "hoe lang " ik in het team zit hoefde ik niet lang na te denken, dat is nl nog niet zo heel lang . Sinds april 2016 .

Eerst een gast-design project ingeleverd en daarna door Femke gevraagd of ik erbij wilde....en tuurlijk wilde ik dat wel!! Ik deed natuurlijk al knutstelen , maar dat waren vooral kaartjes. Ik was eens bij Kimya en kreeg toen ook wat speciale envelopjes mee, met hartjessluiting enzo, en daar had ik toen ook wat moois van gemaakt. Daar is het gast-design project uit voort gekomen . Ik vind dat ik op m,n plek zit...weet niet hoe de andere meiden erover ( mij) denken...hihi. Ik heb het geweldig naar m,n zin. We hebben met z'n allen een grote lol , in de chat maar ook als we elkaar ( een paar keer per jaar ) zien ! We delen lief en leed.....Ik hoop dan ook dat dit voorlopig door mag blijven gaan!

Ik heb nog zitten dubben welk project ik zou plaatsen....gast-design of  "eerste" - ( dit hieronder zou je dan misschien kunnen zien als m,n "tweede" , daar twijfelde ik dus nog over...) project . Ik heb dan toch maar gekozen voor mijn vakantie fotoalbum mèt houder .


Het album, wat ik onwijs leuk vond om te maken....zo ook de houder waar hij in staat. Er wordt nog regelmatig in gekeken....



En dan je mooiste.......nou , dat werd weer een lastige......er zijn er in dat  jaar ( iets meer dan.. ) aardig wat gemaakt, en ik vind dat er ook wat mindere tussen zitten....kan gebeuren, maar dan nog blijft het lastig om een mooiste uit te zoeken....uiteindelijk is het deze geworden . Het is het schriftje in een doosje geworden . Ik ben dan ook verliefd op het papier !!! 
Deze was niet lastig om te maken.....hihi



.......Lieve groetjes Martine.......

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen meiskes - wat een geweldig DT-team en wat een prachtige creaties. Wat ik zo ervaar de liefde voor het creatieve maar ook zo met elkaar - samen met Tiets zijn jullie op pad gegaan met en bij Kimya. Zelf had ik er nog nooit van gehoord en zijn het ook hele mooie uitdagingen om mee te doen. De zaak Kimya is erg mooi en leuk om daar eens te gaan snuffelen en dat heb ik gedaan met de eerste Kimya-dag, supers en ook het team van Kimya hele dikke complimenten voor dit mooie bedrijf! Ik zegen jullie allen met nog meer creatieve ideeën en dat ik nog lang daar getuige van mag zijn, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames wat leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie projecten zijn stuk voor stuk prachtig.fijne vakantie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jullie blogs te lezen...en de projecten blijven super leuk!
    Hele fijne en gezellige vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen en prachtige projecten.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen