maandag 24 augustus 2020

Scrap en Bep 12 augustus 2020

 Hallo,

Wat leuk dat je even komt kijken.

Ik mocht de Scrap en Bep van 12 augustus maken en ondanks dat het door de hittegolf een beetje in de war ging, heb ik er toch van genoten om hem voor jullie te maken.

Ik heb het pakket van Kimya voor 12 augustus gebruikt. Dat pakket shop je hier in de webshop. 

Daarnaast onder andere nog het papier van Craft O'Clock Beauty Restless, wat elementen van Scrapiniec, geribbeld karton van Joy, foto's van Tim Holtz, plakpareltjes, het fotorolletje van Tim Holtz, pergamijnzakje en bloemen van Florella.


De uitleg vind je via deze video:




Hier zijn de foto's van mijn project.



























Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vond het in ieder geval een feestje om te maken.

Liefs,

Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt Yvonne! knap gedaan hoor!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig! Super gedaan! Bedankt voor het filmpje en duidelijke uitleg! Het is weer een super leuk en mooi project!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig geworden ik ben er zelf nu ook mee bezig

    BeantwoordenVerwijderen