donderdag 16 juli 2020

Scrap & Bep 17 Juni 2020

Hoi hoi,

Ik ben jullie nog wat verschuldigd, heb je een idee wat??
De scrap en bep van Juni 2020 inderdaad.

Mocht je dit project ook willen maken...het pakketje koop je via deze link. Klik erop en je komt meteen op de juiste plek in de webshop. 

Hier vind je de video met daarin de uitleg:




Het was een behoorlijk album wat beplakt moest worden, dus vandaar dat jullie hier even op moesten wachten. Het kwam namelijk als een spoedje tussendoor, maar er waren hier meer dingen die mijn aandacht nodig hadden. Maar.. Geloof mij als ik zeg dat ik het goed maak met heeeel veel foto's!!
Ik hoop dat de foto's genoeg zeggen.

Zoals je ziet heb ik de rug van het album beplakt met nepleer en ik heb er eyelets bij gebruikt. Ook koos ik voor zwart elastiek. De witte vond ik net niet kleuren bij het mooie Vintage bisou papier van Craft o'Clock. 

Kijk je mee?? 





























































Ik hoop dat je genoten hebt. Ik vond het een feestje om te doen! Dus ik hoop tot de volgende keer. 

Liefs, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten