maandag 15 februari 2021

Scrap en Bep 7 oktober 2020

 Hoi!

Een hele late post van mij. Daarvoor mijn excuses! Deze Scrap & Bep maakte ik al in oktober 2020 maar hij stond nog niet op ons blog, hoe slordig? 

Dit is al een 'ouwetje' maar er was nog geen filmpje van dus heb ik in oktober deze Scrap & Bep (van oktober 2016) opnieuw gemaakt en hem op film gezet. Nu kunnen jullie hem dus met behulp van een filmpje namaken. Het pakketje voor deze scrap en bep vind je hier in de webshop.
Al onze filmpjes vind je op Youtube.

Hieronder het filmpje van deze Scrap en Bep


Hieronder dus mijn foto's van dit leuke ienieminie-album. Het is gemaakt met 9 loonzakjes die op een bepaalde manier in elkaar gevouwen zijn. Ik gebruikte papier van Prima Marketing, ook al een oudere lijn maar wel een ontzettend leuke lijn. Wild & Free heet deze lijn. Alles van Prima Marketing vind je via de link in de webshop. Bloemetjes van Florella vind je hier in de winkel. Ook heb ik Shining organza gebruikt, dat vind je via deze link








Ik hoop dat je mijn post weer leuk vond. Neem gerust een kijkje in onze vernieuwde webshop
Het is er erg gezellig winkelen, 24 uur per dag geopend en 7 dagen in de week bereikbaar! 
Hoe handig is dat? 

Lieve groet,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten