maandag 1 februari 2021

Scrap en Bep 27 januari 2021

 Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even op het blog komt kijken.

Mijn blogpost gaat vandaag over de Scrap en Bep die ik op woensdag 27 januari 2021 heb gegeven. Het was geen nieuwe Scrap en Bep en omdat er nog geen filmpje van was, maar alleen geschreven instructies, hebben we besloten om hem een nieuw jasje te geven. En ik mocht dat doen.

Hier vind je het filmpje:


De basis is een oudere Scrap en Bep, van 15 maart 2017. Ik heb deze aangekleed met het mooie Craft O'Clock papier uit de serie Hello Beauty. Voor de aankleding heb ik ook gebruik gemaakt van de Cardboard die cuts uit die lijn. De labels heb ik uit het grote voorblad van de 30 x 30 vellen geknipt.

Met de Vaessen hoekpons heb ik de hoekjes van de foto matjes een leuk hoekje gegeven en het stempeltje dat ik erop heb gedaan is van Gummiapan. Verder nog een bloemetje van Florella, wat mooie kantjes en lintjes en plakpareltjes om de boel te verfraaien. En op de achterkant natuurlijk een mooie tekst etiket.

Ik heb niet veel gebruikt om het aan te kleden omdat het papier op zich al heel erg mooi is. 





















Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en tot de volgende keer. En kijk nog even in onze winkel! www.kimya.nl 

Liefs van Yvonne.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten