vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentine's day voor iedereen vandaag!


Hallo allemaal,

Februari is de maand van de liefde, dus deze keer een valentijnscreatie.
Bij Kimya zijn genoeg producten te vinden om een mooie valentijnscreatie te maken!!

Ik heb een bruine papieren zak  gemaakt met daarin twee labels, normaal zitten er zijvouwen in de zak maar die heb ik met tape vastgemaakt zodat je vlakke langwerpige zak krijgt, de randen van de zak heb ik bewerkt met gesso omdat ik dat beter bij het papier vond passen. Verder de zak versierd met valentijns lint, gecombineerd met touw, een mooi bloemetje wat knoopjes en natuurlijk hartjes, het afdrukje is van magnolia en heb ik ingekleurd met distress inkt, achter het afdrukje nog wat verbandgaas.

In het zakje zitten twee Noor! labels, deze heb ik beplakt met hetzelfde papier als de zak.
Op het grootste label weer wat touw en lint en natuurlijk weer de hartjes, ook nog twee hele leuke houten harten knoopjes.


Op het kleine label zitten de restjes van het lint wat ik voor op de zak gebruikt heb en natuurlijk ook weer een hartje.




Ik hoop dat jullie weer genoeg inspiratie hebben om een leuke valentijnscreatie te maken!!

Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten