maandag 16 februari 2015

Pillow tasje


Dit weekend hebben we een verjaardag van een meisje van 6 jaar.
Op de vraag wat ze wou hebben voor haar verjaardag zei ze volmondig: een prinsessenjurk! 
En daar leende dit Gondel tasje zich geweldig voor. want er paste precies een prinsessenjurk in.
Als eerst heb ik het tasje bekleed met Design Papier van Studio Light.
vervolgens heb ik het stempeltje ingekleurd. (deze paste er zo leuk bij.
achter het stempeltje heb ik lint geplakt.
dat breekt het geheel ook een beetje



Ik ben ook gek op leuke labels en deze tekst label past er natuurlijk perfect bij.
onderin heb ik nog wat mooi kant gebruikt.
en dan zie je nog rechts boven in een bloemen toef. en daar heb ik onder nog dat mooie mesh wired lint gebruikt. voor een beetje speels effect.


Ik ben benieuwd wat de prinses van haar cadeautje vind.

Liefs Martine Bosman




1 opmerking: