vrijdag 24 februari 2017

Kaart met Pion Design- Where the roses grow

Ik ben verzot op de lijn van Pion Design en ook deze moest er aan geloven. Wat een heerlijke kleurtjes.. nu nog een beetje voorjaar buiten dan is het helemaal voor elkaar.
Ik heb dit keer een paperbag met blokbodem gepimpt. Maar ik wilde er wel een sluiting aan en die heb ik gemaakt van een mal van Marianne Design.Deze heb ik gestanst en aan het uiteinde heb ik hem iets langer gelaten ( ongeveer 4 cm ) en daarin 2 rillijnen gemaakt.


Daarna heb ik de binnenkant van het extra stuk  beplakt met tape en schuin afgeknipt en dat vast gezet aan de achterkant van de dubbelgevouwen paperbag.
  De sierkant komt nu naar voren en  heb na het scrappen een bloem vast geplakt met een stuk touw eronder en daarmee  strik ik de  paperbag dicht.


 Natuurlijk heb ik weer ribbelkarton verwerkt om de kleur wat op te halen en het prachtige kant  wat precies de kleur van het papier heeft erop geplakt. (onderaan die bericht vind je alle links van de gebruikte Kimya artikelen)


 Door het touwtje los te strikken gaat de paperbag open.


    Ook de kraft labels passen perfect erbij en heb ook weer eens het filmstripje van Tim Holtz verwerkt.
Links boven nog een schitterende mal van Marianne gebruikt. zo sierlijk!


 Rechts heb ik o.a. een pergamijn zakje gevuld met groene pailletjes . Ook een stukje rozenband kon ik hier op kwijt.


 In de paperbag heb ik dit keer zelf een label gesneden.  Niet te druk gemaakt maar zo komt het rozen hartje mooi uit.


Achterop heb ik een aantal ijsstokjes aan elkaar geplakt met daarop mijn naam stempel verwerkt.
 Tis toch jammer als de achterkantjes vaak vergeten wordt!


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer fantastisch!
    Wat een leuk idee om de mal zo te gebruiken.
    Ik heb hem ook en ga dit zeker een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer fantastisch!
    Wat een leuk idee om de mal zo te gebruiken.
    Ik heb hem ook en ga dit zeker een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen