woensdag 26 april 2017

Baby pallet-album

Er kwamen veel aanvragen voor een nieuw pakket met de pallets, dus hup aan de slag. Maar ja welk thema nu? De pallets hebben al eens een kerst jasje gekregen dus moest nu toch iets anders... Femke zei doe maar baby daar is ook veel vraag naar. Gelukkig had ik een tijdje geleden een erg leuk papier blok gekocht en deze was perfect ervoor.
Natuurlijk moest ik weer foto's van onze Lily gebruiken en ik heb in dit album een beetje Lily haar leventje in vogelvlucht willen laten zien.


Op de voorkant heb ik een lucht ballen gemaakt. Het idee zag ik op pinterest en vond ik zo leuk dat ik zelf bedacht heb hoe het in elkaar te zetten en ik denk goed gelukt.



 In de zakjes heb ik o.a. labels geschoven maar ook het  geboorte kaartje en het kaartje wat we ontvingen toen ze 1 jaar werd.



 Natuurlijk ook weer heel veel Kimya artikelen in het album verwerkt!


 Het was een fijn project om te maken en ben zo blij dat het ook weer beschikbaar komt als basis set!



De meiden in Arkel gaan weer hard aan het werk  om hier een super basis set van te maken en die is binnen kort leverbaar! Hier vind je dat pakket. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten