dinsdag 27 juni 2017

Kerst Pocketletter


Het werd weer eens tijd om een pocket letter te maken. Het papier van Studio Light is zo geweldig mooi nog en had er nog zoveel van liggen, dus daar mee aan de slag gegaan.


Heb als basis een scrapvel gebruikt en daar 9 vakjes mee gevuld.
In het midden heb ik de prachtige doily stans van Studio Light gebruikt en daar een rond plaatje op geplakt.
2 rietjes schuin over elkaar met een vlaggetje eraan ernaast met wat takjes en dennenappels.
Let op als je aan de buitenkant plakt zet het dan vast met tape, want met lijm blijft het niet plakken.
Achter het plaatje heb ik een pergamijn zakje geplakt met daarin een wit label met een taupe kleurig lintje eraan.


Onderin heb ik een doily geplakt met daarop  2 maten cirkels en van bruin kant heb ik een bloem gemaakt met daarop een knoop.
Links ervan een mooi toefje gemaakt met roesjeslint een bindertje, een ster op prikker, een flesje met sneeuwbolletjes en wat takjes.

Bovenin heb ik 4 vlaggetjes geplakt met daarop letters van Craft Emotions.
In de linker bovenhoek een witte klem gezet met daaraan een zwarte ster met een tekst sticker.
Op het eerste vakje in de middelste rij nog een banner geplakt met tekst uit het papier.

Langs de rand sterren lint met  van weblint 2 strikken gemaakt. Aan de onderste hangt een kerstboom label met daarop een tekst sticker met 2 gouden belletjes.


Het was weer erg leuk om te maken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten