maandag 1 april 2019

Live for the moments

Hebben jullie het boekbinderslinnen al ontdekt? Nou ikke wel. Ik heb op de DT dag van afgelopen zaterdag nog verschillende kleuren ingeslagen. Soms is het handiger om eerst de kleurtjes in het echt te zien, zodat je het beter op je papier kunt afstemmen.


Ik ben nog steeds helemaal weg van de workshop van Sandra en Martine van 15 januari 2018.
Ik heb hem al eens eerder gemaakt in zeethema en nu leek het me leuk om hem te combineren met het boekbinderslinnen.
De basis bestaat uit een kraft tasje, kraft papier, labels en penseel zakjes.
Helaas is de beschrijving alleen voor degene die op de Doe dag zijn geweest.
In oktober zijn er weer 2 nieuwe Doe dagen gepland. Zaterdag 12 oktober zit al vol, maar op vrijdag 11 oktober is er nog plek. Ik zou zeggen mocht je nog twijfelen geef je gewoon op! 
Informatie kun je vinden op de website onder het kopje 
"workshops locatie Arkel en Den Helder"


Ik heb designpapier Georgia Blues van Prima Marketing gebruikt. Ik vind dit zo'n gave lijn, omdat je er alles bij kunt kopen van bloemetjes, notecards, tickets, een linten set etc. Het is wel een lijn die heel hard gaat.
Ik heb het hengsel gebruikt als sluiting en vast gezet met een knijpertje.


De binnenkant heb ik beplakt met verschillende soorten lint, labels, ribbel karton, jute bloemetjes, vlakke zakjes, mini bags, plak parels, papieren lint met tekst.
De labels heb ik nog gewoon blanco gelaten om die eventueel achteraf nog een persoonlijk tintje te geven.






Veel liefs,

5 opmerkingen: