donderdag 13 juni 2019

Einde schooljaar bijna weer nabij!!



Het einde van het schooljaar is bijna nabij.
Dat betekent weer kadootjes van de kinderen voor de juffen en de meesters. Zo ook bij mijn dochtertje. Zij gaat na de vakantie alweer naar groep 3. Tjee wat gaat dat vlug allemaal. Maar niet voordat ze afscheid kan nemen van haar 2 juffen.
En ik dacht... laat ik dit jaar nu eens op tijd klaar zijn. Dus hierbij mijn creatie en wie weet doe je er een idee op voor jouw kadootjes voor de juffen en meesters.



Ik ben gegaan voor een glazen cactusbeker in het roze. Deze heb ik gevuld met roze zuurtjes. Maarja, er hoort nog een leuke verpakking bij. Dus de Kimya doos geopend om te kijken wat ik in mijn voorraad had en waarvan ik er ook nog 2 had. En ja, ook de beker moest er nog in passen.

Ik ben dus op een blokbodemzak gestuit in de voorraad. De bekers gingen er net in, dus voor deze zak gegaan. Ik heb ook meteen mn voorraad papier doorgesnuffeld. Hebben jullie daar ook zo mega veel van liggen waar je nog niks mee hebt gedaan?? Nou hier is het maar een klein stapeltje hoor.... zo'n metertje hoog haha.

Vervolgens vond ik een leuk papiertje maar dat was weer te weinig om 2 dezelfde kadootjes van te maken. Nou hoe los je dat op??? Door je papier op maat te snijden en dit dan te delen. Je plakt het op je zak, zowel links als rechts. En daarop plak je een stuk ribbelkarton. Probleem opgelost en het voordeel is, het staat ook nog super leuk!!



Hierop is een roze doily geplakt en daarover 4 verschillende lintjes, een mooi groen kant, een roze fout steekje en een basic roze lint. En een stukje groen oceania lint.  Daarover een stuk kaasdoek. Dit staat altijd zo leuk. 
Verder nog wat stansjes gebruikt. Ook een hyacint en een curly pin.


Hierbij heb ik nog een rond labeltje geplakt met daarop een stansje en een etiket met hele bijpassende tekst: Voor de liefste juf. Afgemaakt met een knijpertje. 



Ook plakte ik er nog een rietje bij en een piepklein doosje van het leuke merk gummiapan. Zij hebben van die leuke stempeltjes en stansjes en zijn ook nog betaalbaar.
 Zo ook dus dat leuke kleine kadootje om je projecten af te maken. 





Verder heb ik nog een waxseal gemaakt met 2 kleurtjes, zo leuk. Deze heb ik ook op een tag gemaakt. Hierop kan mijn dochtertje haar naam schrijven.



De tag zit vast aan de bovenkant van de zak met een klemmetje. 


Zal hieronder nog wat foto's laten zien. Mocht je vraagjes hebben, stel ze gerust. 









Bedankt voor het kijken, fijne dag. 

Liefs,



1 opmerking:

  1. Vind het zo'n leuk idee..ga ik eens anders verzinnen, aangezien ik geen kids heb ...

    BeantwoordenVerwijderen