maandag 4 mei 2020

Here comes the sun

Wat leuk dat jullie hier weer even komen kijken.
Hebben jullie daar er ook wel eens last van dat je zonder inspiratie zit?
Nou dat was bij mij dus het geval......
Ik ben mijn bakken met Kimya spul ingedoken en kwam daar dit kraft tasje met venster  tegen en een idee was geboren.
Ik heb 2 soorten designpapier gebruikt Summer Splash van Kaisercraft en Denim & Friends van MajaDesign. Ik dacht doe eens gek.
Aan het hengsel van het tasje heb ik een stukje gestijfd Garza lint en een stukje blauw koord geknoopt. Aan de onderkant heb ik een stukje Cotton life lint geplakt.


Aan de bovenkant heb ik een kraft vaandel label vastgezet met een foldback klem.
Door het gaatje heb ik nog een bindertje geknoopt.
De ronde sticker met tekst zat bij het designpapier.




Voor binnenin het tasje heb ik een klein album gemaakt van 10 cm x 10 cm.
Ik heb deze gemaakt van kraft papier. Je snijdt een strook van 10 cm x 24 cm en rilt deze op 10 cm en 14 cm. In het midden gedeelte heb ik een binding gemaakt, zodat je er pagina's in kunt plakken. Ik heb een stuk kraft papier gesneden van 10 cm x 10 cm gerild op 1 cm. Ik heb hem daarna gevouwen (berg en dal) en middenin geplakt.
De voorkant van het album heb ik beplakt met designpapier Eerst heb ik aan de voor en achterkant een stukje lint geplakt, zodat je het album dicht kunt knopen. Het plaatje met de tekst zat bij het designpapier. Achter het plaatje heb ik een stukje visnet geplakt en rechtsonder een bloemetje bevestigd.


Rechts bovenin heb ik nog een klein glazen flesje gehangen. Ik heb hem gevuld met Powertex balls.


Zo ziet hij er van de zijkant uit.




De pagina's van het album heb ik vrij simpel gehouden.
Ik heb een stukje Oceania lint onder de tekst geplakt en een stukje touw aan de onderkant bevestigd.


Ik heb op de linker pagina een mini bag een stukje omgevouwen en daar overheen een stukje boucle jute met een fout steekje geplakt. De tekst komt uit het design papier. Op de andere pagina heb ik een kraft labeltje geplakt met een chipboard quote van Tim Holtz. Links onder heb ik nog een klein boomstronkje geplakt en rechts boven een mini zeester.


Op de linker pagina heb een witte mini bag geplakt met daarin een kleine kraft label. Op de rechter pagina heb ik een stukje ribbelkarton geplakt.


Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden en als er vragen zijn stel ze gerust.


3 opmerkingen: