maandag 5 oktober 2020

Extra Doedagproject Oktober 2020

 Goedemorgen!


Afgelopen zaterdag hebben we de online Kimya Doedag gehad.
Hier zijn mooie projecten voorbij gekomen. 
Ik heb een extra doedag project mogen ontwerpen voor deze dag en deze wil ik even met jullie delen.

Ik heb als basis zakjes, doosjes, envelopjes en cardstock gebruikt, allemaal verkrijgbaar bij Kimya natuurlijk! Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, de 'Lady'. 
Shop alles van de 'Lady-lijn hier:
https://kimya.nl/webshop/search.html?q=mintay+lady

Ik ben eigenlijk niet zo van het groen, wel van het roze, maar ik vind deze combinatie te gek en ook het design vind ik geweldig! Lekker vrouwelijk en romantisch. Veel roze, bloemen, kantjes en lekker 'tut-spul', parfum, haarspullen, hoge hakken etc. 

Ik heb ook echt veel lintjes en kantjes gebruikt, dit komt uit de bijbehorende lintenset die daar speciaal voor gemaakt is. Onmisbaar bij dit albumpje vind ik. Deze kan je hier vinden: 
https://kimya.nl/webshop/lintenset-mintay-lady-24dlg-lintenset-a-050-meter-per-lintje-p-51646939.html

Kijk je mee naar het eindresultaat?








Als basis heb ik een hard kraftdoosje gebruikt en daarin heb ik een houten bordje Paulownia gehangen. 














Dit is een grote fruitzak met zijvouw in drieën gevouwen en gepimpt met een pergamijn loonzakje en een envelopje, wat natuurlijk niet mag ontbreken zijn de tags!






Hier zie je een kraft loonzakje gepimpt met daarin een label en op de achterkant een klein vierkant pergamijnzakje met daarin een bruine ecolabel. 







Aan deze fruitzak zonder zijvouw heb ik een klein kraft loonzakje bevestigd met daarin een label en natuurlijk versierd met lintjes.





Als laatste heb ik een large matchbox in de kaft van het album geplakt. Deze heb ik van binnen beplakt met designpapier, wat kaasdoek aan de linkerzijde en de onderkant.
Ik heb erin een knijper gestopt. Deze heb ik gepimpt met lintjes uit het lintenpakket, zodat het net een popje lijkt met een jurkje aan. 



Als laatste de achterkant, deze heb ik alleen beplakt met een stukje lint en mijn eigen naamstempel gestempeld op een leeg rond kraftetiket. 

Dit was mijn extra doedagproject, vertel je me even wat je ervan vindt?
Dat vind ik leuk!! :)

Tot de volgende!! 

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. WOW! Wat een prachtig project! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig,hoeveel papiet heb je gebruikt,of staat dat in de tekst

    BeantwoordenVerwijderen