maandag 23 november 2020

December memories

Hallo allemaal,

Ik heb weer een creatie ter inspiratie voor jullie gemaakt.

Het is een december weekly geworden waar je ook een daily van kan maken. De basis is van greyboard, bekleed met kraftpapier. Ondanks dat ik absoluut  geen roze roze meisje ben, heb ik toch een roze papierlijn gebruikt: Santa baby van Prima marketing. Ik heb diverse formaten papier gebruikt en het geheel opgeleukt met stickers en die cuts uit dezelfde serie.

Op de voorkant de ronde shaker van Marianne design, afgewerkt met een doily. Verder versiert met diverse bloemen van prima marketing, kwastje, strikje, mini envelop en de leuke pluisjes. Op de hoeken boekhoeken ter versteviging, het album maakte ik dicht met twee strikken.

December 2020 maakte ik met mijn Tepra Lite labelprinter en dan op transparant tape. Zodat ik de tape op het designpapier kon plakken zodat het mooi bij de rest van de voorkant past.




Op de zijkant van een album heb ik een grote zilveren fastener gebruikt, met het mooie glimmende irisé koord maakte ik daar de bedeltjes aan vast. Voor de kleur nog een kwastje en strikje er aan toegevoegd.



Op de linkerzijde van de binnenkant zijn vijf zakjes met ongegomde klep verwerkt, voor elke week één. De kleppen gaan dicht met behulp van klittenband.






Op de rechterkant van het album zit een notitie-/schetsblok verwerkt. Zo kan je leuk herinneringen, verhalen of schetsjes toevoegen. Met een pen erbij natuurlijk.


In elk zakje zit een klein album verwerkt. Gemaakt van loonzakjes met een teambinder, vlakke zakjes met een rietje, labels, penseelzakjes en kleine envelopjes.
Leuk voor foto's of de opgeschreven/getekende herinneringen. En voor de versiering van de albums heb ik de overgebleven stickers en die-cuts toegevoegd in de transparante loonzakken die je zit links onder alle zakjes en rechts op het blok.





Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie, ik heb er  in ieder geval met plezier aan gewerkt.  Op naar de volgende creatie!

Lieve groetjes



 

1 opmerking: