maandag 25 januari 2021

Cadeautjes in een tasje

  Hallo iedereen

Vandaag mijn eerste blogpost van 2021.  Ik kijk nu al enorm uit naar de vele knutselmomentjes die nog zullen volgen!

Voor deze creatie ging ik aan de slag met de collectie 'Homemade' van Mintay.  Een blokbodemzak toverde ik om tot handtasje met allerlei cadeautjes erin.  Voor deze cadeautjes gebruikte ik 1 van de Sweet Surprises en haalde ik inspiratie bij Sandra (geurzakje en theezak met een bruisbal erin).

Op de cadeautjes kan je verschillende lintjes, etiketjes, pluisjes,... van Kimya terugvinden.

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met dit cadeautje.








Ik vind het leuk als je ook naar onze winkel gaat! kimya

Creatieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. Super leuk en mooi gemaakt. Je verwacht niet dat dat er allemaal in past.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. NICE....welke maat blokbodemzakje heb je gebruikt ? Er staan er zooooveel.

    BeantwoordenVerwijderen