maandag 1 maart 2021

Lentekriebels

 Hoi hoi,


Vandaag alweer 1 maart, het begin van de lente! En wat was het de afgelopen week al heerlijk zacht lenteweer, iets om van te genieten vind ik.

Deze keer een klein lente-tafereel voor jullie.

De basis is van twee brievenbusdoosjes van 18 bij 11,5 cm en het designpapier wat ik gebruikte is van Craft o Clock: de plum in chocolate

Uit één van de brievenbusdoosjes heb ik een venster uitgesneden en aan de binnenkant lampjes heb geplakt, de lantaarnpaal heb ik aan de bovenkant losgehaald en ook daar een lampje in geplakt.



In eerdere projecten is te zien dat ik dol ben op brons, dus ook bij deze creatie mocht dat niet ontbreken, dooshoekjes op de voorkant en een haaksluiting



Voor aankleding van de voorkant gebruikte ik: bloemen met bolletjes, blaadjes van florella, bloemetjes van creative elements, een pluisje en een lief polystone hertje.



De linker binnenkant is dichtgeplakt, de rechterkant kan open en daarvoor heb ik een prikkertje toegevoegd met stukje kaasdoek en kraft etiketje with love



En in de rechter binnenkant zit een albumpje, gemaakt van diverse maten kraft loonzakjes en kraft envelopjes van 7 bij 10 cm. Op de voorkant van het album een bindertje met especially for you en een strikje kan natuurlijk ook niet ontbreken.



De klokjes aan het lint zitten vast met een magneetje en magneetsaver, zodat de envelopjes mooi dicht blijven zitten.




Middenin het boekje een bruine bloem met stamper en paarse bloem van prima marketing.


Voor de aankleding van het album gebruikte ik naast het designpapier ook de junk journal set. 







Dat was het weer voor deze keer, ik hoop dat jullie er van genoten hebben en tot de volgende creatie!

Lieve groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten