maandag 5 april 2021

Happy Easter

 Hoi hoi,

 Ik deed in de afgelopen periode mee met een secret bunny actie en in de afgelopen week mochten we elke dag een creatie uitpakken. 
Gisteren was het laatste cadeautje aan de beurt en ik maakte voor mijn bunny-maatje deze creatie.

Een doosje dat ik op z'n kop heb gezet en versierd heb met wat decoratiezand, een grasveld en polystone konijnen. Er omheen liggen de paaseieren 'verstopt'.







Als je het doosje openmaakt, zit er een klein fotoalbumpje met ringen in. Als omslag gebruikte ik een zak met ongegomde klep met vrolijk pasen papierlint, wat bloemen en roosjes en net als op de buitenrand van het doosje heb ik ook hier de randen versierd met parellint.


Het designpapier is van Mintay, de Beauty in Bloom, ik gebruikte een groot en klein blok en de cardboardstickers.




Het album zelf maakte ik van diverse maten loonzakken en kleine envelopjes van 7x10 cm.








Her en der in het album zitten nog kaartjes waar je een foto op kan doen, hiervoor gebruikte ik een stempel van gummiapan.

 Ik heb er een filmpje van gemaakt, deze kun je hieronder zien.




Dit was het weer voor deze keer, ik heb veel lol gehad met het maken. Ik hoop dat jullie daar een beetje van hebben genoten.

Tot de volgende creatie!

Veel liefs

1 opmerking: