maandag 6 december 2021

Kerst draaidoosje

 

Hallo allemaal.

Hier is weer een nieuwe blogpost van Fredy.

Sinterklaas is net naar huis dus kunnen weer door naar de kerst.  Ik doe mee aan een kerstswap en heb ondermeer dit 3D cadeautje al enige tijd geleden gemaakt, maar kon het nog niet laten zien.

 Kijken jullie gezellig mee? 

Het draaidoosje heb ik al eens eerder gemaakt, maar deze is net weer even iets anders én in kerstthema 🎅

Ik heb van Mintay het kerstblok gebruikt.  

Het doosje sluit met het mooie goudkleurig kant uit de bijpassende lintenset. 


Op bovenstaande foto's zie je de binnen en buitenkant, op het papier heb ik de sneeuwvlokjes geaccentueerd met sneeuw.


In de doosjes heb ik chocola gedaan, maar je kunt er natuurlijk ook batterij waxinelichtjes of iets anders in doen


Deze sticker is toepasselijk op de voorzijde van het doosje. 


Aan deze kant heb ik nog een sticker gebruikt


Op het deksel van het doosje heb ik o.a. dennenappeltjes en curly pins gebruikt.

 

Tussen het designpapier heb ik aan twee zijkanten een penseelzak gebruikt. Aan de ene kant heb ik een label gestopt.

Aan de andere heb ik er sterretjes in gestopt.


Dit is mijn bijdrage deze keer, wat vinden jullie ervan? 

Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen, tot de volgende keer.

Groetjes Fredy


7 opmerkingen: