maandag 20 juni 2022

Live met Sandra 15 Juni 2022

 

 Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik weer met een blogje voor Kimya creatieve verpakkingen.

Vandaag laat ik jullie mijn live project van afgelopen woensdag zien, het was weer een mega gezellige avond met een supertof project als eindresultaat!

Voor dit project zijn nog steeds pakketen verkrijgbaar, deze shop je HIER in de webshop.


Voor dit project heb ik gebruik gemaakt van het papier van Lemoncraft "Ladies"
De voorkant van het project heb ik redelijk rustig gehouden, ik gebruikte een geschulpt label met daarop een cirkel waar ik een tekst in stempelde.
Daarnaast wat blauwe florella bloemetjes en een jute vlinder, het nyloncord aan het labeltje van Gummiapan is mijn nieuwe favoriet!!


Opengeslagen ziet het project er zo uit, het papier is zo vreselijk mooi dat het echt niet heel veel opsmuk nodig heeft!


Dit is de rechter kant, hier heb ik van penseelzakjes een soort waterval gemaakt, de klep heb ik opgeleukt met een bloemetje een vlinder en weer wat nyloncord.

   

Opengeklapt ziet het er dan zo uit, ook hier weer geen opsmuk hihi te mooi om te versieren toch!

   

Helemaal opgeklapt zie je dit, de gave notitiestans van Gumiapan uitgestanst uit simpel kraft papier met daarop een sticker.
In de zakjes zitten labels met daaraan een stukje blauw Amelie lint.


Het middendeel klapt in eerste instantie naar boven en beneden open, wat zie je dan...... juist nog meer flapjes hihihi


Als je deze openklapt zie je nog eens 2 flappen, deze zijn kleiner en heb ik een beetje aangekleed.
Als eerste een stukje Valentina kant zo mooi dit kant *zucht* hierop een stukje naturel lint en hierop weer een bindertje met tekst.
Op de ene flap plakte ik er een jute vlinder bij en op de andere wat bloemetjes met daarachter een super lief stansje van Gummiapan


En dan het "hart" van het project, hier 2 pockets met daarin wat labels een zakje en een envelopje.


De 3 labels aangekleed met wat stansen, stickers en stempels.
Op de grootste gebruikte ik een grote dollie, op de middelste nog een leuk gekleurd label en een with love sticker die in verschillende kleuren te krijgen is, en op het kleinste label gebruikte ik weer een stans van Gummiapan waar ik een tekst op stempelde.


Het 7x10 envelopje heb ik heel eenvoudig gehouden, een stuk lint afgewerkt met wat nyloncord en een tekststempel.


De 3 hangetiketjes heb ik met een splitpen aan elkaar gemaakt en er wat restjes designpapier opgeplakt.


Van het pergamijn zakje heb ik een schudzakje gemaakt met hierin wat pailletten, over het midden weer dat super mooie Valentina kant, ook hier weer naturel kant overheen en weer wat van dat gave nyloncord, de vlinders en de bloem maken het geheel af!

Zo dat was mijn blog weer voor vandaag, natuurlijk kan je de live weer terugkijken op ons YouTube kanaal HIER.

Tot de volgende keer!
Lieve groetjes,

7 opmerkingen: