maandag 21 november 2022

Ik ga voor goud


Goedemorgen!

Mijn vriendin was in oktober jarig en daarvoor heb ik een albumpje gemaakt. De basis bestaat uit een brievenbusdoosje dat ik goud gespoten heb. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Piatek, Lucidity. Dit heb ik lekker gescheurd en vintage gemaakt met Ranger Vintage Photo van Tim Holtz. Als decoratie heb ik ook een gouden zak met witte stippen gebruikt. Deze komen straks ook terug als basis van mijn album. 
Bovenop het designpapier heb ik een stans van Gummiapan gebruikt, de stitched vierkanten, deze is alleen niet goed te zien op de foto, teveel gepimpt. 
Aan de linkerkant zie je een mini envelopje en daarnaast op de rietjes heb ik een sint-jakobsschelp van Gummiapan uitgestanst. Hierop zit een gouden etiket met 'Sweet Things Inside' en aan de bovenzijde zit een gouden kanten lintje dat ik gestrikt heb. Ik heb nog wat bloemetjes van Florella bewerkt met een gouden stift en een gouden curly pin toegevoegd. Rechtsboven en linksonder in de hoek heb ik nog wat transparante enamel dots geplakt, die geven net dat beetje extra zonder al te veel op te vallen.

 


Het album bestaat uit vlakke zakken in diverse maten, de buitenkant is een effen gouden zak, de binnenpagina's bestaan uit een gouden zak met witte stippen en zwarte zakken met gouden takjes. Het album heb ik bijeengehouden met lijm en een stuk elastiek in de kleur goud. 



Bij de volgende foto's heb ik diverse dingen gebruikt. Eerst heb ik een satijnen strikje gebruikt met een plakparel, een etiket met Special Moment en een gouden koord cirkel'. Dit koordje heb ik bij iedere foto terug laten komen. Een stuk ribbelkarton heb ik lekker gescheurd en goud gespoten, daarop heb ik een doily met een gouden shiny lintje geplakt. Ik heb ook een kleine ecolabel goud gespoten en door het oogje een stukje jute met goud geregen en gestrikt. 





Uiteraard heb ik kaasdoek gebruikt, een project zonder kaasdoek is er geen van mij. Het etiket wat ik gebruikt heb is geweldig! In zwarte letters 'Veel Liefs' en als achtergrond heel veel gouden hartjes. Verder zie je nog een prikker met een hartje, ook superleuk ter aankleding, strikje erom en klaar. 



Nu komt het leukste gedeelte, de metalen ring in het goud! Ik heb foto's uitgeprint en deze met een klein knijpertje, een klem en een stukje touw van een hangetiketje vastgemaakt. Aan de buitenzijde heb ik aan de voor- en achterkant een strik gemaakt met organza shining goud



Op deze pagina heb ik nog een stukje papierlint geplakt met daarop 'Especially For You'. In het boekje moest ik ook echt een boomstamschijfje verwerken, daar hebben we ooit zo om gelachen toen we bezig waren met een project voor de meester van onze kinderen. 
Bij de laatste foto heb ik een label in hartvorm gebruikt met daarop een hartjesetiket met 'Veel Liefs'. 





Nu komt er goed en slecht nieuws, laat ik met het slechte nieuws beginnen. 
Ik ben mijn naamstempel kwijt, dit vind ik zo erg! Ten eerste was het een cadeautje en ten tweede gebruikte ik die stempel op ieder projectje. 
Nu het goede nieuws, ik heb wel al een tijdje een leuke vervanging, waxstempels! Hier heb ik de 'K' gebruikt als handelsmerk, hihi, tof hè!
Maar goed, even terug naar Kimya, dit is de laatste link die ik erbij zet, de gouden hartjessticker met stip


Wat vonden jullie ervan?
Ik vind het een heel geslaagd cadeautje geworden.
Heel erg leuk ook om eens met een andere kleur dan roze te werken ;)
Dit was mijn bijdrage weer voor deze keer!

Tot de volgende..

Liefs,

1 opmerking: