maandag 10 april 2023

Camper album

 Goedemorgen op deze 2e Paasdag, zitten jullie lekker aan het Paasontbijt? Misschien zijn jullie eieren aan het verven of ben je ze juist aan het zoeken met de (klein) kinderen. Hopelijk heb je nog wel even tijd om mijn blog te lezen.


Wij zijn met Pasen een lang weekend weg. Recent hebben we een camper gekocht, wat een leuke, nieuwe uitdaging zeg! We zijn al eerder een nachtje weggeweest om het camperleven uit te proberen en nu heb ik een paar foto's afgedrukt.
Met de vorige release van Gummiapan kwam er een camper stans uit en natuurlijk moest ik die hebben 🤗.

Ik was al van plan om een album te maken, dus kon ik de stans er mooi op gebruiken. Als designpapier heb ik het mooie blok van Mintay uitgezocht, het is een oudje, maar erg geschikt.
Er is nog ruimte voor nieuwe foto's op de labels.

De basis heb ik van vlakke zakken gemaakt en vastgemaakt met jute touw. Het touw heb ik steeds laten terugkomen in het album bij de kleine labeltjes waarmee het album sluit. Ik heb ze tevens aan de tags gemaakt, zodat je de pockets er makkelijk uit kunt halen.
Onder de camperstans heb ik met een stencil en structuurpasta steentjes gemaakt voor een speels effect. Ik heb de steentjes op kleur gebracht met inkt. Verder heb ik het album opgeleukt met de knipplaatjes uit het papierblok. Natuurlijk heb ik nog meer spulletjes van Kimya gebruikt zoals een sticker, een doilie, een stukje filmstrip, een stempel en een mini envelopje. De stansjes van Gummiapan zijn deze: filmstrip, gescheurde bladzijde en de camera.

Hier onder zie je alle foto's, veel plezier met het bekijken.











Dit was mijn blog weer, tot de volgende keer.
Geniet nog even lekker van deze 2e Paasdag!

Groetjes Fredy

 

4 opmerkingen: