maandag 31 juli 2023

Pink Panther on the move

   Hoi hoi,


Hier weer een blog van mij. Afgelopen week kwam mijn nichtje voor het eerst een paar dagen logeren. Dus ik dacht: leuk om daar een klein albumpje voor te maken en aangezien madam dol is op shoppen ook maar een klein sieradendoosje erbij gemaakt.
Ik blijf de Glam Rock van Mintay een stoere meidenlijn vinden en leuk in combinatie met de panter zakjes, dus daar heb ik wat designpapier van gebruikt.
De foto's zien er wat kaal uit, dat klopt, want ze vindt het leuk om projecten aan te kleden, dus ik heb er van alles bij gedaan zodat ze het album en de rest kan aankleden: o.a. nog wat designpapier, stickersbloemen, lint, mini envelopkraft labelijsjepluisjes etc.


Van een knalroze papieren tas heb ik een stuk afgesneden en de handvaten eruit gehaald, om de handvaten heb ik de rietjes geschoven en aan beide zijkanten van de tas vastgemaakt, zo heeft ze een soort van houders voor armbanden, oorbellen etc.
Binnenin het tasje heb ik grijsboard geplakt zodat laatje niet doorschiet. Het laatje is gemaakt van een hard kraft doosje en daar heb ik aan de buitenkant ook nog stuk grijsbord geplakt, ingepakt in een panterzakje. het laatje kan open met behulp van een bronzen handgreepje.
En dan heb ik nu in het laatje de spulletjes gedaan, maar ook het albumpje past er in. Het album is gemaakt van een blokbodem zak en wat panterzakjes en sluit met magneetjes.






Als ze hem afheeft zal ik het eindresultaat op de groep laten zien.

Fijne zomer allemaal!

veel liefs Beate

1 opmerking: