maandag 14 augustus 2023


Hallo allemaal, welkom op het blog van Kimya.

 Vandaag is het weer mijn beurt en ik heb een verjaardags cadeautje gemaakt voor een knutselmaatje. Het moest wel door de brievenbus passen. Dan kom je al gauw uit bij een brievenbusdoosje, die heeft Kimya volop dus pimpte ik een witte variant. Om te versturen heb ik het doosje met Kraft tape dichtgeplakt en versierd met washitape en een etiket.


De binnenkant heb ik beplakt met designpapier van Mintay Het bovenste deel heb ik aangekleed met een stukje kant, een stickerbloemetjes van Gummiapan en een waxzegel. De vlinder heb ik uit het designpapier geknipt. De deuren sluiten met twee kraft cirkels en splitpennen waar een touwtje om zit gedraaid.



Dan gaan de deuren open, tadaa!
Op het designpapier heb ik "stenen" gemaakt met een stencil, in de flesjes heb ik waxjes en potpourri gedaan. Ik heb een doosje gemaakt waar de waxstempel in past. Het doosje heb ik beplakt met een stukje designpapier. Ik heb er een mooie bloem tegenaan geplakt.



De deuren hebben een dubbele laag, ik heb aan de linkerkant een label bevestigd en bewerkt met een stencil en inkt en daar die leuke cadeautjes stansjes opgeplakt. Aan de andere kant heb ik een pergamijnzakje op dezelfde manier bevestigd en er een vlinder uit het designpapier en een toepasselijk etiket opgeplakt.
 
Hieronder heb ik nog een aantal foto's geplaatst om alles goed te kunnen bekijken.






 

Het cadeautje viel in de smaak, hoe vind jij het geworden? Laat gerust een reactie achter.

Tot de volgende keer, groetjes Fredy! 

2 opmerkingen: