maandag 18 september 2023

Herfst in een potje

Hoi, en welkom terug op het KimyaBlog!

Vandaag laat ik jullie een herfstprojectje zien. Het designpapier dat ik hiervoor gebruikte
 is van Mintay en heet: Fall Festival.
De omslag maakte ik van een kraft tasje met venster. De voor- en achterkant verstevigde ik met kraftpapier. Om de omslag dicht te houden gebruikte ik een stukje roze kant. Op de voorkant plakte ik nog een sticker met Memories Inside. Verder plakte ik nog wat bloemetjes van Florella, een grotere witte en wat kleinere roze bloemetjes en wat plakparels en verder hield ik het vrij rustig omdat het papier al vrij druk is. Van kraftpapier maakte ik 2 bakjes die ik op elkaar plakte, zodat in de achterste een album kon en in de voorste wat potjes met schroefdeksel. Hierin stopte ik wat pluisjes, maar daar kunnen natuurlijk ook andere dingetjes in.
Voor het album gebruikte ik als omslag een wijnfles zak. De bodem gebruikte ik als flap aan de voorkant. Om het geheel dicht te houden deed ik magneetjes achter het designpapier. Als pagina's gebruikte ik vlakke zakken van 10x15 cm. Aan de binnenzijde op de rugkant, plakte ik 2 flapjes die ik maakte van 2 vlakke zakjes van 7x12 cm.

Dit was hem weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en laat gerust een reactie achter.















Veel liefs, Yvonne.




 

2 opmerkingen: