maandag 9 oktober 2023

DT Team nieuwe dames

Goedemorgen lieve Kimya-volgers,

Vorige maand hebben we een DT oproep gedaan voor nieuwe dames. 
Ons huidige team van 6, Sandra, Kim, Beate, Fredy, Jolanda en Yvonne hebben het er allemaal heel druk mee, er ligt ook weer veel op de stapel voor het komende half jaar.

De cadeautjes weken, de live projecten, Gummiapan Tuesday, de doedagen en de wekelijkse blog projecten zijn voor 6 dames best veel, vandaar dat we al een tijdje dachten aan uitbereiding. En die hebben we gevonden! Langzaam gaan de dames meelopen in ons team en de eerste projectjes hebben ze al laten zien, zo leuk al die creativiteit!

Hieronder stellen ze zich aan jullie voor en in de loop van de tijd zullen jullie ze ook zeker gaan zien op alle media.

Ik ben Ilona en 41 jaar.

Woon in een klein dorpje in Zeeuws Vlaanderen.
Ik werk sinds 6 maanden als Quality medewerker bij een sleep en bergingsbedrijf.
Hiervoor altijd werkzaam geweest in de binnenvaart. Ben mama van 2 pubers en een Australische herder, alledrie even dwars, maar superlief!
Vind het nog wel spannend maar super gaaf dat ik erbij mag zijn!
Creatief zijn is van beide kanten geërfd en samen met moeders en zussen altijd wel iets aan met maken en creëren!
Ik kijk uit naar onderdeel zijn van het DT-team! Ik heb er zin in!

 

Ik ben Melanie en ik ben 35 jaar.
Getrouwd met Guido en wij hebben een zoontje van 2 genaamd Guus.
Ik werk op de backoffice van een re-integratie bureau voor mensen met een psychische achtergrond. Ik heb het daar erg naar mijn zin.
Vanaf kleins af aan al creatief. Mijn moeder maakte altijd kaartjes en vanuit daar is er steeds wat bij gekomen. Ik vind ook veel leuk. Scrapbooken, mixed media, junk journaling en noem maar op. Ik heb er heel veel zin in om deel uit maken van het DT! 



 
Ik ben Ineke. 
Ik woon in Friesland, vlakbij de Waddenzee dijk.
Ben getrouwd, heb 3 stabij honden, 2 dochters en schoonzonen en 2 kleinkinderen van 2 en 1 jaar, kleindochter en kleinzoon.
Creatief zijn en bakken zit in mijn DNA gebakken via mijn moeder en haar ouders. 
Ik vind het heerlijk om te kunnen scrappen en nu ook super tof om deel te mogen nemen aan jullie team. Ik heb er zin in!





Stay tuned voor meer creaties van onze nieuwe DT-leden en niet minder belangrijk, geef ze een hartelijk welkom!

Tot de volgende..!


Liefs, de oude & nieuwe DT-leden van Kimya!

3 opmerkingen: