maandag 14 oktober 2024

Slee met cadeautjes

 Goedemorgen en welkom terug op het blog van Kimya verpakkingen. 

Ik had weer een bouwpakketje van hout meegenomen van de beurs, dit keer een nieuwe slee. Deze is simpel in elkaar te zetten. Simpel, maar ook heel leuk. Ik heb er mijn eigen draai aangegeven, zoals je kunt zien op onderstaande foto's. 


Ik ben begonnen met het verven van de onderdelen met acrylverf, maar het zitgedeelte van de slee heb ik eerst ingesmeerd met Gesso. Toen dit droog was heb ik de bruine verf aangebracht. Dat ook eerst laten drogen en met een schuurpapiertje her en der geschuurd, zodat het er een beetje beschadigd en oud uit ziet. Met houtlijm zet je hem gemakkelijk in elkaar!



Een jute touwtje heb ik als trekkoord aan de voorkant bevestigd. Bovenop staat het jute zakje met cadeautjes. In het zakje heb ik wat houtwol gelegd en daar twee cadeautjes in gedaan. Ik heb lege Smarties doosjes ingepakt met verschillende kerst zakjes. De pakjes heb ik versierd met een strikje, een hang labeltje en belletjes.





Als finishing touch heb ik wat rub-ons op de slee geplakt. Het leuke lint met de kerstlampjes heb ik aan zijkant van de slee gehangen. En het rendiertje vond ik er ook zo leuk bij passen. 



Dit was weer mijn bijdrage voor het blog, tot de volgende!

Groetjes Fredy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten