Goedmorgen allemaal,
Vandaag is het weer mijn beurt voor een blog, ik laat een wat ouder project zien en heel misschien herkennen jullie het wel ;-).
Het is een oude live die ik een tijdje geleden in een nieuw jasje stak voor een "On The Road" project.
De voorkant sluit met een mooi stuk
lint wat qua kleur perfect bij het papier past!
Als je het boekje opent zie je rechts een flap die omhoog klapt, deze is gemaakt van een
bruin vlak zakje, hierin zitten 2
labels en een kaartje.
De labels heb ik alleen bekleed met designpapier, eraan wat mooi lint en touw, op het grootste label nog een
sticker.
Als je de flap omhoog klapt heb ik er op de achterkant een bellyband op gemaakt, hieronder heb ik een klein mapje geschoven, op de bellyband nog een
hartjes sticker die perfect bij het papier paste.
Dit is het mapje wat onder de bellyband geschoven zit, deze is gemaakt van een kleinere maat
bruin vlak zakje.
In het midden van het project maakte ik een klep die naar voor klapt van een
ongegomde zak, hier heb ik weer een sluiting gemaakt met dat mooie
lint alleen in een smallere variant.
Als je de klep openklapt zie je de pagina, deze heb ik rustig gehouden met alleen een stempel met in de hoekjes een
jute bloemetje en een
satijnen strikje.
Ook dit mapje zit ergens verstopt in het project, ook deze is weer gemaakt van dezelfde
bruine vlakke zakjes en ideaal om een cadeaubon in te stoppen.
In het midden van het album zit nog een flap, dit zijn de blokbodems van de zakken die ik zo aan elkaar plakte dat er een pocket ontstond hierin stak ik nog 2
labels, de labels weer alleen bekleed met designpapier en op een label verwerkte ik nog een
sticker.
En dan de laatste pagina, alleen designpapier met daarop in de hoek een vlaggenlijntje met een tekst erop.
En dat was dan mijn blog! Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Lieve groetjes,