donderdag 11 september 2014

Herfst albumpje

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op het blog van Kimya.
Dit keer ben ik met een envelop aan de slag gegaan
Eigenlijk ben ik zomaar ergens begonnen met dit als resultaat:

Helaas ben ik de stap voor stap foto`s kwijt...iets te goed mn camera opgeruimd
maar ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen ;)


Dit kan je met allerlei maten enveloppen doen maar voor deze heb ik een envelop
gekozen van 13 x 17,5 cm. Deze envelop heb ik een beetje schuin op een kaart geplakt
die een maat heeft van 19 x 14 cm.


daarna heb ik een paper bag afgesneden tot 16 cm 
Deze daarna in de lengte dubbel gevouwen .
Deze heb ik op de envelop geplakt.
Hier zit de voorkant van de kaart aan vast.
 De paper bag is dus je scharnier.
Voor de voorkant heb ik een kaart van 17 x 12 cm gesneden van kraft papier.
Deze heb ik met diverse materialen versierd zoals een
loonzakje met een label erin en wat herfst stansjes van paddenstoelen en
bladeren. Een kraft cirkel met een leuke tekst en wat vogeltjes maak het af.


De binenkant heb ik aan de linkerkant beplakt met design papier,
een loonzakje met een label een een leuk herfst plaatje.
De rechterkant is dus de envelop. Daarop heb ik ook design papier
geplakt. Let hierbij wel op dat je de envelop niet dicht plakt. ;)
Versierd heb ik het met een leuke stans en een herfst plaatje.
Ook aan de boven en onderkant een stukje van het leuke pareltjes band.


In de envelop heb ik een kaart met vakjes gestopt.
Dit heb ik als volgt gemaakt:
Neem 3 grote labels en laat ze aan elkaar zitten.
Deze beplak je aan de achterkant met smal dubbelzijdig tape.
Laat de bovenkanten van de labels los zodat er aan de voorkant
de kleine labels ingestopt kunnen worden.
Plak dit weer op een kaart dit in de envelop past.
Versier het nog wat aan de linkerkant met kantjes.
Een op de onderste label heb ik een leuke sticker geplakt.


Hier zie je de envelop aan de zijkant.
Ik heb van het design papier een klein rondje verwijderd zodat je de
labels makkelijk in en uit kan halen.

Deze envelop ga ik meenemen met een cadeaubon erin. 
Altijd leuk om in deze tijd met iets herfstigs aan te komen ;)

Dan wens ik jullie een fijne dag en graag tot gauw,




2 opmerkingen: