maandag 1 september 2014

Theezakje pimpen!

  

Hallo,

Vandaag wil ik jullie dit Thee zakje van Kimya verpakkingen zien.
Het zijn dus officieel theezakjes. maar ze zijn uitstekend geschikt om een leuk cadeautje in te verpakken.
Ik heb hem eerst bekleed met design papier van Studio Light 
En het stempeltje is van The Paper Nest Dolls en heb ik afgedrukt op kraft papier en ingekleurd met potloden.

Het afdrukje heb ik vervolgens verhoogd met 3D tape en zo kan je er dus leuke kleine labels achter verwerken.
op een label heb ik nog de sticker with love geplakt. je kan de labels erin schuiven en ook weer eruit schuiven
en de doilly die ik achter het stempeltje heb geplakt komt ook bij KIMYA vandaan.
Verder heb ik het geheel afgewerkt met stansen,
en tulle. en aan de tulle strik heb ik nog een harten label gehangen.

Ik hoop dat jullie het een leuk tasje vinden!
Liefs Martine 




1 opmerking:

  1. WOW Martine, superleuk hoor. Ik heb nu heeel veeel spijt dat ik niet van alles bij jullie kraam heb gekocht.
    Wel kleine doosjes maar geen zakken en deze zakjes..... DOM dom dom.

    BeantwoordenVerwijderen