maandag 19 januari 2015

HET KIMYA TEAM Deel 1

Pfff ik dacht leuk ik laat het hele team nog eens een voorstel berichtje schrijven zodat iedereen weet wie er nu in het team zit van Kimya Verpakkingen..maar ja dan moet Tiets zelf ook natuurlijk... Nou vooruit hier komt tie dan...

Ik ben dus Tiets en de meesten kennen mij van mijn Kaarten maken met Tiets club en ik ben een Noor!(Design) meisje...
Ik ben getrouwd met Karel en we wonen in Den helder. We hebben samen 2 kinderen die allebei al de deur uit zijn. Onze oudste gaat in Februari trouwen en de jongste studeert in Groningen aan de universiteit daar en doet er 2 opleidingen tegelijk.. Dus jullie snappen hier zit een hele trotse moeder!
Ik denk dat ik al een jaar of 15 bezig ben met kaarten maken.. zoals de meesten van jullie eerst begonnen met 3 D knippen en techniekjes erbij...  Ik ging toen al snel werken voor Nellie Snellen.
Maar een jaar of 7 geleden kwam ineens het scrappen  in opkomst en daar was ik meteen gek van..
Eerst alleen kaartjes maar daarna al snel mini albums(clubdagen)  en uitgebreidere kaarten.
Ik kan eigenlijk geen dag zonder freubelen... maar dat kan ook zijn gewoon boven zitten en lekker opruimen, en genieten van wat ik heb... of lekker kletsen op facebook over de hobby en natuurlijk dingen verzinnen voor de club.. Ook mag ik graag haken en lezen.
Toen onze dochter samen ging wonen kwam er een zolderkamer vrij en na een maand of 10 heb ik toch de knoop doorgehakt en heb ik alles daarna toe verhuisd.




Een heerlijk stekkie waar ik regelmatig te vinden ben... Muziek van Nick en Simon op de achtergrond en heerlijk de opdrachten maken!
Ik ken Kimya al jaren... gek op de paperbags en de labels..en kwam in het team toen we met de Noor meiden er naar toe gingen.. en nog steeds vind ik het heerlijk met de artikelen van Kimya te werken..
Ook mag ik dit blog onder mijn hoede hebben en zorg ik ervoor dat alles goed reilt en zeilt.
Pff en dan mijn mooiste creatie... das moeilijk want heb al zoveel gemaakt. Maar ik denk dat ik toch ga voor deze creatie... een golden oldie !




Helemaal mijn ding... labels verwerken in een mini album!  Heerlijk spelen met de spulletjes van Kimya en die goed laten uitkomen!!
Zo ik hoop dat jullie nu een beetje weten wie ik ben en dan gaan we nu naar Noriko Stam!

***************************************

Beste Kimya Fans,

Aan alle leden is gevraagd een voorstel stukje te schrijven.
Ik ben Noriko Stam - van der Veen


Geboren in Zaandam en al jaren wonend in het mooie Oostzaan.
Wat ligt tussen Zaanstad en Amsterdam.
Getrouwd met Martin Stam en samen hebben 
wij een zoon Marinko.


( op deze foto een klein gedeelte van onze tuin met 
Marinko als trotse volière bezitter)

Van Origine ben ik bloemist.
Jaren heb ik dit vak uitgeoefend tot ik ziek werd 
en mijn lichaam dit meer kon volhouden.
Steeds meer tijd ben ik toen aan mijn hobby gaan besteden.
Ik werd gevraagd door verschillende teams.
Ik werk nu al weer een jaar voor Studio Light.
Maar ben ook te zien als beheerder bij de Club kaarten maken met Tiets.
En zo heb ik vorig jaar deelgenomen tijden de Demodagen van 
Doe@ding voor Studio Light.
En heb daar nu ook een Workshop verzorgd en de volgende staat alweer
in de planning!
Ook heb ik bij verschillende teams mijn steentje bijgedragen als gastdesigner!
Na mijn komst bij de Club Kaarten met Tiets, benaderde Tiets mij
of ik ook in het Kimya Team wilde plaatsnemen.
Zo gezegd zo gedaan!
En ik kan jullie vertellen dat het super leuk is! 


Op de foto hierboven zien jullie mijn laatste creatie van 2014 voor 
de bloghop van Kimya.
Ik heb genoten bij het maken van het project.
Het passen en meten en het uitwerken van iets dat 
je in je hoofd bedenkt.
Maar lukt het dan ook nog om zo te krijgen blijft de vraag tot ..........
Dit vind ik het leukste van zo'n project samen
met alle stappen die erbij horen.
En helemaal als het dan is geworden wat 
je had bedacht.

Ik hoop dan ook nog heel lang designer te mogen zijn voor Kimya verpakkingen.
Mijn volgende project is alweer in de maak voor mijn 
volgende blogpost!
En ook dit is weer passen en meten.
En hoop dat ik wat in mijn hoofd zit tot een 
waar project kan maken.

Lieve groetjes Noriko

De volgende die zich voorstelt is.... Jolanda Nuyens:

*******************************************





Hallo allemaal,

Ik ben Jolanda Nuijens en woon samen in de stad met de meeste zonuren Den Helder. In het dagelijks leven werk ik als parttime apothekersassistente in het Gemini Ziekenhuis in Den Helder. In mijn vrije uurtjes ben ik vaak te vinden in mijn hobbykamer. Mijn passie ligt bij kaartjes, doosjes en projecten maken in combinatie met Copic's, diverse hobbymaterialen zoals stansjes en natuurlijk met producten van Kimya. Af en toe wissel ik dit af met wat haakprojecten. 

Een andere passie van mij is fotograferen. Soms moet je je wel eens in allerlei bochten wringen om een leuke foto te maken, maar dat maakt het ook weer super leuk. Ik ga regelmatig met een fotomaatje op pad om leuke dingen vast te leggen. Het maakt niet uit wat we vinden alles leuk. Vlakbij Den Helder in Anna Pauwlowna ligt Landgoed Hoenderdaell. Dit is een dierenpark met verschillende soorten dieren. Het park heeft ook een groot stiltegebied waar edelherten, nandies, emoes en Schotse Hooglanders vrij ronddwalen. De maki's binnen in het park zijn altijd reuze nieuwsgierig.
 Ik heb een jaarkaart, dus ik ben hier regelmatig te vinden.
 Mijn verdere hobby's zijn aquajoggen en Norcid Walking.


Ik zit nu bijna 2 jaar in het Kimya Design Team. Opzet toendertijd door Noor Design, maar daarvoor was ik al grote fan van de producten van Kimya. 
Wat is je leukste Kimya creatie? Tja dat zijn er zoveel hahaha. Ik denk dat ik voor dit zakje ga. Je kunt zoveel combineren. Je creatie lekker basic laten of lekker oppimpen met leuke stempelafdrukjes en allerlei stansjes. De producten van Kimya zijn voor elk wat wils, dat is juist het leuke ervan en ze hebben een uitgebreid assortiment.


Veel liefs,
Jolanda

De volgende in het rijtje is Margreet van Wolfswinkel
************************************************


Hallo bloggers,

Als alle leden van het designteam zich voorstellen, kan ik natuurlijk niet achterblijven!


Mijn naam is Margreet, getrouwd, moeder van een dochter (1998) en een zoon(2001).
We wonen in een uithoekje van Gelderland
Verder hebben we een je-weet-wel kater; Joep en een heel lief poesje; Suzie waar we allemaal gek op zijn, vissen en eekhoorns.


Ik werk ongeveer 20 uur in de week als praktijkassistente in een verloskundigenpraktijk. Een ontzettend leuke job waar ik altijd met heel veel plezier werk!
Naast mijn gezin en m'n werk geniet ik er bijzonder van om lekker creatief bezig te zijn.
Eigenlijk heb ik best veel hobby's, maar (vast heel herkenbaar) eigenlijk te weinig tijd om overal iets mee te doen.
Het allerleukst vind ik wel om met mooie papiertjes, lintjes, stempels, stansjes e.d. kaartjes, of albumpjes te maken, doosjes te pimpen of kraamkadootjes te maken.
 Daarnaast vind ik haken ook erg leuk.
Ook groendecoraties voor in huis of tuin vind ik erg leuk om te maken.
Dit zie je dan ook regelmatig op mijn blog langskomen. 

Via Tiets ben ik een paar maanden geleden bij het Designteam van Kimya terechtgekomen. 
Het was voor mij een grote verrassing, maar wél een hele leuke dat ze me hiervoor gevraagd heeft!
Kimya kende ik al wel wat langer van de bruine papieren zakken die Tiets regelmatig gebruikt. 
Kimya verkoopt ook zoveel verschillende soorten materialen, dat de mogelijkheden bijna onbeperkt zijn. 
Ik ben dol op de kraftenveloppen en -zakken, maar ook de doosjes zijn erg leuk om te gebruiken.
Tot nu toe heb ik 3 keer iets gemaakt voor het designteam. Als ik hieruit mag kiezen vind ik het setje doosjes voor de bloghop het leukst!


Al vind ik het mini album "Rose" met de kraftenveloppen ook erg goed gelukt. Jullie mogen kiezen;)

Liefs Margreet

****************************************

Morgen ga ik de andere leden van het team aan jullie voorstellen hoor!

Liefs Tiets xx

3 opmerkingen:

  1. Geinig om nu de gezichten te zien achter creaties..... Leuk om te zien wat zij zelf uitkiezen als favoriete project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om eens te zien wie er achter Kimya zitten.....ik geniet erg van het blog en de spullen. Nu voor de 2e keer meegedaan met de wedstrijd en ook dat voelt goed.....
    ga zo door meiden.....lekker om inspiratie op te doen.....Het gaat zo kriebelen dat ik ook es zelf een projectje wil verzinnen.....dankzij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n rondje voorstellen, een inkijkje in jullie wereld. Bedankt. Vooral ook om jullie mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen