maandag 12 januari 2015

Opkikkertje

Omdat ik de laatste tijd heel veel zieke mensen in mijn omgeving heb, heb ik deze keer een opkikker project gemaakt. Deze keer een combinatie van haken en producten van Kimya verpakkingen
Als basis heb ik de kleinste maat heldere zakjes met blokbodem gebuikt. Die heb ik gevuld met Haribo kikkersnoepjes. 


De bovenkant van het zakje heb ik vast gemaakt met een stukje jute. Dit heb ik om de bovenkant van het zakje heen gevouwen en vastgeniet.
Ik heb er een bloem kraftlabel op bevestigd en daar bovenop een stukje kant geplakt. Daarbovenop een rode uitgestanste cirkel plakt en daar weer bovenop een kraft sticker met de tekst heel veel beterschap. Dit heb ik weer vastgezet met een stukje jute touw.


Het patroon van de gehaakte kikker komt uit het boekje Amigurumi's in Love van Tessa van Riet.

Veel liefs,
Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Als je hier niet beter van wordt...:-), heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krijgt hier in iedergeval een opkikker van.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen