maandag 2 maart 2015

Vrolijk pasen!

Hallo Kimya-fans!


 Deze maand mag ik gast-designer zijn bij Kimya, wat ik natuurlijk erg leuk vind. Ik ga jullie mijn                                                         eerste project hiervoor laten zien.


Ik heb gekozen om dit lieve kleine doosje te pimpen voor de pasen, want over een maandje is het al zover dan huppelt de paashaas weer in het rond en kunnen we  opzoek naar eieren.



In de deksel heb ik een doosje verwerkt, waar je paaseitjes in kan doen.


Voor in het doosje heb ik een klein mini albumpje ontworpen met 2 kleine witte blokzakjes van kimya.




In het album zitten kleine insteek kaartjes, voorzien van leuke paas en voorjaarsplaatjes en teksten.



Ik vond het super leuk om met deze producten van Kimya te werken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik heb een kraft doosje en de kleine witte blokzakjes in dit project verwerkt.

Liefs Miranda

3 opmerkingen: