vrijdag 1 juli 2016

Kadozakje

Een bevriend echtpaar is dit jaar allebei 50 geworden (mijn tweelingzus en ik, en mijn man ook, maar dan volgend jaar). Dat gaan ze samen vieren op het strand van Hoek van Holland, in een strandtent. Nu stond er in de uitnodiging dat ze een envelop wilde hebben... maar ja, een knutselaar kan natuurlijk niet met een ordinaire envelop aan komen....toch? Dus ik heb het een beetje anders gedaan...


Ik heb ook de envelop waar alles in zit gepimpt. De zak, daar staat deze tekst al op, hoe handig?
Hier zitten ook twee stukjes lint op, de crème en de blauwe (lint oceania). Ik heb een doosje versierd waar dan de envelop inzit. Het doosje met blauw papier.


 De cijfers zijn van Dutchdoobadoo. Wat daar achter zit geplakt is wat er om een chrysantenbloem zit. Ook dat vind ik op visnet lijken. Ja...een knutselaar bewaard alles! Dan zit er nog die leuke slinger op van Papermania, zo ook de vlinder. In het flesje heb ik wat zand zitten. Ik heb hem dus "beachie" gehouden, omdat we op het strand zitten met het feest.
Ook hangt er een bedeltje aan in de vorm van een anker. Het rietje heeft een vlaggetjes-plaatje... voor de feestvreugde.

Hier dan de envelop himself. Ik heb er een plaatje opgeplakt van Studio Light, Summer at the Beach Daarin gaat het bedrag en er zit een wit label in waar ik wat opgeschreven heb. Al met al vind ik hem goed geslaagd... helemaal in het thema van de feest-locatie.



1 opmerking:

  1. Hihi, heel mooi geworden Tien. Ik zit dit te lezen en ik denk bij mezelf: zou Tiets naar datzelfde feest zijn gegaan als jullie. Zie ik onderaan dat de creatie van jou is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen